banansplitt™ Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Bruker nå en HTC Wildfire som ekstratelefon etter at One X'en gikk adundas. Jeg merket fort at det var lite lagringsplass på den, så jeg tok SD-kortet fra min gamle HTC Desire HD og satte inn. Problemet er jo at telefonen lagrer jo ingenting på SD-kortet og jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal få den til å utnytte all den plassen jeg har der. Får jo såvidt innstallert et par app'er før lagringsplassen er tom sånn det er nå. Løsning? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Root og tving til sd. Eller få fixet telefonen din :-D Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Billigmodellene er ikke designet for å ha masse apps og moro, så MrMastodon sin løsning er antageligvis også den eneste. Smarttelefoner med såpass lite internminne som det er i enkelte modeller er helt latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Du kan lage deg litt plass ved å avinstallere oppdateringene til de medfølgende programmene som facebook, youtube etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå