dredg Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Pocket Casts er utrolig bra podcast program med innebygget Chromecast støtte også. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 For streaming av Spotify til Chromecast vil jeg anbefale Spoticast! Funker helt fint her, så den får duge inntil spotify eventuelt kommer med noe bedre selv :-) Mvh Olav B, G ;-) Den funket ikke helt hos meg. Nå spiller den "Sound of Da Police" uansett hvilken sang jeg bytter til, rimelig irriterende. Den fungerte ganske bra i går, men jeg hadde noen problemer med at feil sang ble spilt av. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hehe, merkelig Dette er første utgaven, så regner med at det kommer forbedringer etter hvert Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Kan rapportere at NRK Cast fungerer ypperlig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Gleder meg til teksting og livesendinger er på plass. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 En ting jeg lurer på. Kan man feks ta denne med på hytta, plugge den i en TV og streame fra telefonen? Det er da ikke noe nettverk i hytta, så chrome cast må koble seg direkte på telefonen. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Sliter med at lyden blir veldig lav- nesten borte om jeg kobler over til en annen hdmi inngang. Må restarte chromecasten for at den skal bli vanlig igjen. Har tatt fabrick resett. Noen andre som sliter med dette/har en fix? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 En ting jeg lurer på. Kan man feks ta denne med på hytta, plugge den i en TV og streame fra telefonen? Det er da ikke noe nettverk i hytta, så chrome cast må koble seg direkte på telefonen. I utgangspunktet ikke, men du kan jo bruke mobilen som trådløsrouter. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Noen som har kommet over en chrome-app som kan spille av "embedded videos" fra en nettside rett over på chromecasten? har sett at vGet skal få dette, men lar fortsatt vente på seg. Noe likt som Web Video Caster til android, men ser ikke at de har noe som gjør at jeg kan spille direkte fra pc. Vil f.eks kunne spille av VG-nett på chromecast Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) WebCast funker hvert fall med noen filmer, f.eks. fra Vimeo og facebook Mvh Olav B, G Endret 19. mai 2014 av olavgulb Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg savner også en app som klarer å caste VGTV. Meld i fra om noen finner noe. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Never mind. Spilleren som VGTV, APTV blant annet bruker har fått støtte for Chromecast. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Never mind. Spilleren som VGTV, APTV blant annet bruker har fått støtte for Chromecast. Hvordan får du sett vgtv på android? Jeg får bare beskjed om at jeg mangler flash. Har du en egen app? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg bruker Chrome, får samme beskjed når jeg bruker Firefox. Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Bruker faktisk Chrome. Hmm. Bruker du mobilversjonen av VG kanskje? Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Never mind. Spilleren som VGTV, APTV blant annet bruker har fått støtte for Chromecast. hva heter appen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Endelig ble det bedre kvalitet på live-sendingene til Sumos casting, men så ble det til gjengjeld dårligere kvalitet på opptakene. Lenke til kommentar
jrs Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Nå ser det ut til at det blir en mulighet for å Roote Chromecastene kjøpt i Norge også. De hadde jo nyere software enn de som ble lansert i USA, slik at muligheten for Root var fjernet. Mer info finner dere her: http://forum.xda-developers.com/hardware-hacking/chromecast/root-chromecast-root-method-8-17-2014-t2850801 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Sliter med å caste TV2 Sumo. Fra mobilen ser det ut som castingen starter på TV'en, men den går i svart umiddelbart. På PC'en prøver jeg å caste en chrome tab med sumo.tv2.no. Det fungerer bra så lenge jeg ikke starter en video. Prøver jeg å starte en video (direkte eller on-demand) får jeg opp et snurrehjul som ikke slutter snurre. Har prøvd å caste nrk.no fra PC'en på samme måte, uten noe problem - både direkte og on-demand. Noen som har/har hatt det samme problemet? (Chromecast'en ble innkjøpt i går, så har ikke erfaring med at det har fungert med TV2 Sumo) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå