AfterGlow Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Slipper tre modeller i elegant innpakning.Her er Dells nye berøringsskjermer Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Du børsen hvor lite lyst jeg har på en slik. Hva skal jeg bruke denne til. Strekke meg over tastaturet og tafse, eller sitte med denne i i fanget? Det nærmeste må være et stort bord, med en skjermløsning og noe intelligent software koblet til. Er dette noe løp og kjøp stuff for annet enn kassasystemer e.l.? Da ville jeg gjerne hatt PC'n inne i skjermen i tilfelle. 1 Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Du børsen hvor lite lyst jeg har på en slik. Hva skal jeg bruke denne til. Strekke meg over tastaturet og tafse, eller sitte med denne i i fanget? Det nærmeste må være et stort bord, med en skjermløsning og noe intelligent software koblet til. Er dette noe løp og kjøp stuff for annet enn kassasystemer e.l.? Da ville jeg gjerne hatt PC'n inne i skjermen i tilfelle. Den duger vel ikke til hjemmebruk, er vel mere dugelig for bedrifter/butikk, bar etc heller. Kunne aldri tenkt meg en sånn heller Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 dette vil jo være suverent for ett custom opplegg i bilen ... helt suverent med stor skjerm til navigering .. hehe ... også har'u skikkelig skjerm å lese nyheter og se film mens du sitter i køen om morran ... skal jaggu skjære ut hele midtkonsolen og passasjersia og montere den største .... med svingopplegg, det blir stas ... hehe Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 23" passar mitt i blinken i hemmabion på väggen bredvid soffan. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kurant liten bordløsning det der, så merker den når du hviler føttene. Hadde det nå enda vært bøyelige skjermer, så man kunne lagd takrenner av 16:9 skrapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå