Gå til innhold

Headset til rundt 1k, PS3 og PC / 3.5mm / Lukket


Flux1

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Mitt Corsair HS1 ble nå knekt under frakt og da trenger jeg et nytt et. Det jeg liker med dette headsettet fra før er at det stort og omslutter ørene mine helt. Jeg har litt store ører og da å ha for små klokker blir ubehagelig veldig fort.

 

Headsettet skal hovedsakelig brukes til spilling, både på PS3 og PC. Med PS3 så kan jeg bruke 3.5mm rett inn i skjermen.

Må ha stoff og ikke skinn da det ofte blir å sitte over lengre tid.

 

Jeg kjøpte et Creative headset som var trådløst. Altfor lite for ørene mine og forsåvidt det eneste jeg fant i farten som skulle virke til PS3 og PC. Men det var også trådløst, noe jeg fant fort ut var en enorm luksus! Var veldig deilig, men absolutt ikke en nødvendighet.

Legger til at jeg har sendt headsettet i retur.

 

Er det mulig å ha et headset uten USB som er trådløst?

 

Har naturlig nok sett litt rundt, men er umulig å se om klokkene er store nok. Og blir forvirret av alle disse Razer Magalodon og fancy greiene. Noen som har litt mer peiling?

Endret av Flux1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke tar feil så gjør den samme jobben og mer eller mindre så merker jeg ikke at den er der? I så fall _må_ jeg ikke ha mikrofon. Kjenner ikke til prisforskjellene på headset med/uten mic, men er det stort nok så kan AntLion vurderes :)

 

Fikk akkurat litt mer slingringsmonn i budsjettet også. Kan bevege meg opp mot 2 000,- om det er nødvendig er noe annet.
Har sett litt på Astro A50/A40.

Lenke til kommentar

Ettermontert mikrofon gjør samme jobben ja, men du vil da få to ledninger.

 

Headset med mikrofon i den prisklassen er sjeldent noe særlig å trakte etter. En vil få mye bedre lydkvalitet om en går for vanlige hodetelefoner laget for musikk.

 

Beyerdynamic DT770 har både store klokker og velurputer; noe av det aller mest komfortable jeg har prøvd. De finnes i en versjon med mikrofon også, MMX300, men da er prisen en helt annen.

Lenke til kommentar

Så å gå for DT770, lyden vil generelt sett bli bedre? Jeg ser noe på film og hører endel på musikk med headsettet, men hovedfokuset er på spill. Endel FPS så å høre om noen er bak/foran/høyre etc er viktig. Full "ekte" eller falsk surround er ikke viktig, bare det funker for formålet.

 

Men hvis de holder til dette, hva er forskjellen på 87ohm etc. Så det var stor prisforskjell på de forskjellige. Lydkortet i pc'en er integrert i hovedkortet. Har ikke planer om å skaffe noe annet da jeg ikke ser nytten.

 

Når det kommer til musikken jeg hører på går det utelukkende i mp3. Har ikke rørt .flac etter at jeg gikk over til spotify. Så igjen, vil DT770 dekke behovene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...