Gå til innhold

Kamptråd: Bayern Munich - Chelsea

Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er uansett bare positivt å ta med seg etter kampen. Vi gir 110% i 120 minutter. Supporterne er fantastiske, spillerne blør for drakta og Mourinho beviser virkelig at han elsker klubben mer enn seg selv. Det er synd at vi gjør en feil helt på tampen som gir Bayern den ene muligheten til å sette den.

Det er bare å ta med seg denne holdningen inn i CL, FA cupen og PL. For gir vi slik innsats i hver kamp så gir det resultater. Folk må ei glemme at spillere som Willian, Eto'o eller van Ginkel med. I tillegg satt Juan Mata på benken. Når han blir matchfit og laget setter seg har vi uten tvil PLs beste tropp. Mourinho er manageren vi trenger og gir vi han tid blir dette faen meg gull.

Det eneste negative med at denne matchen er over, for vår del, er at vi ikke spiller igjen før om 2 uker. Uansett, jeg regner med at denne skuffelsen er over i morgen, slik den var i fjor, nå gleder jeg meg til å se vare nye spillere og Lukaku rive ned forsvar etter forsvar i PL.

Lenke til kommentar

Det er uansett bare positivt å ta med seg etter kampen. Vi gir 110% i 120 minutter. Supporterne er fantastiske, spillerne blør for drakta og Mourinho beviser virkelig at han elsker klubben mer enn seg selv. Det er synd at vi gjør en feil helt på tampen som gir Bayern den ene muligheten til å sette den.

Det er bare å ta med seg denne holdningen inn i CL, FA cupen og PL. For gir vi slik innsats i hver kamp så gir det resultater. Folk må ei glemme at spillere som Willian, Eto'o eller van Ginkel med. I tillegg satt Juan Mata på benken. Når han blir matchfit og laget setter seg har vi uten tvil PLs beste tropp. Mourinho er manageren vi trenger og gir vi han tid blir dette faen meg gull.

Det eneste negative med at denne matchen er over, for vår del, er at vi ikke spiller igjen før om 2 uker. Uansett, jeg regner med at denne skuffelsen er over i morgen, slik den var i fjor, nå gleder jeg meg til å se vare nye spillere og Lukaku rive ned forsvar etter forsvar i PL.

Helt enig. Og jeg glemte faktisk helt at vi hadde en spiller mindre. Skal ikke late som at dette bare var Supercup som betyr ingenting, for det var jævlig surt å tape denne kampen. Men for en innsats av laget som dessverre ryker på en straffe mot verdens beste lag. Dette Chelsea-laget kommer til å herje fremover!

Lenke til kommentar

Det hadde vært et surt tap om vi ble rundspilt til de grader, men vi var faktisk med i kampen. Vi burde ha vunnet etter 90 minutter. Oscar (100% sjanse) og Luiz (80% sjanse) bommer, i tillegg til at Ivanovic setter den i tverrleggeren. Torres var faktisk god i dag. Jeg vil påstå at dette er det beste jeg har sett av han i Chelsea-drakten. I dag prøvde han å avslutte, og den ene sjansen hvor han lurer forsvaret og kommer rettvendt mot mål er faktisk godt gjort. Synd den gikk over.

Skrev tidligere i dag at jeg håper Torres forsvinner, men om han viser slik innsats så håper jeg Lukaku, Torres og Eto'o er spissene vi bruker i PL, CL og div. cuper. Spent på å se Eto'o og Willian i PL mot Everton! Kanskje Mourinho velger en liten overraskelse?

Lenke til kommentar

Det lover iallefall godt for sesongen. Synes Mourinho har klart å få orden på mye på kort tid også. Vi må huske at vi var defensivt en katastrofe i fjor og jeg tror Mourinho prioriterer å skape balanse over hele banen. Det er tross alt ikke hvem som helst som er ansatt til å trene klubben heller. Luiz tilbake var uansett fantastisk. Han og Terry/Cahill/Ivanovic blir konge. Jeg lurer bare på hva Mournho tenker om Azpilicueta?

Lenke til kommentar

Aner ikke. For god til å sitte på benk ihvertfall. Men er mektig imponert over Lampard. Trodde han var ferdig forrige sesong, men nå har han skjerpet seg, tar virkelig defensivt ansvar og spiller fulle 120 min mot Bayern etter 90 på OT for 4 dager siden. Hvem skulle trodd det? Ser nå potensiale i Ramires - Lampard midtbanen som jeg har hatet tidligere. Ser også forskjellen på Rafa og Mourinho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...