zandzpider Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 heisann! kjøpe meg en hp ProCurve Networking switch 2524 kjempe fornøyd! lurte på om dere har noen erfaringertips når det gjelder denne switchen.. nei jeg har ikke med de to modulene... Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 er dette en switch for hjemmebruk? Litt overkill kanskje? Veldig flott switch det der. Spesielt hvis du har med Management. Bedrifter liker dem der. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette er profesonelle switcher de fleste ikke har råd til å bruke til hjemmebruk. HP sine proCurve er konge switche som er programerbare til å gjøre nesten alt. De har også et web grensesnitt der du kan til enhver tid overvåke ting som skjer i nettverket ditt. Du kan styre hver enkelt port og patche i web grensesnittet.HP har jo mange ProC switcher i mangeprisklasser, men de koster flesk uansett. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hm... lol, denne tråden er vel litt gammel ser jeg. jaja,, tidlig på morran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå