kennethhansen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg fikk meg Rema 1000 pc nå i helge og er veldig fornøyd. Fikk pc'en riktignok for innkjøpspris så jeg sparte ca 1000 kr. Pc'en har bra spesifikasjoner og når jeg prøvde å finne ca de samme komponentene på komlett kom den på ca 8400, og da er ikke noe programvare tatt med. Jeg er en erfaren bruker og har bygd en del pc'er tidligere, og jeg synes dette var et godt kjøp, og det er det selv om man ikke får innkjøpspris også Det som kan trekke negativt ned er at pc'en støyer litt. Skulle jeg kjøpt pc til familien eller noen uten peiling på pc så er denne perfekt! Du får pc'en ferdig installert med det du trenger av programvare: - WinXP Home - MS Office 10 ( en lettere versjon av office, men sikkert alt en familie trenger) - Brenner program (Nero) - Media program for TV/Radio kortet og dvd. - Rally spill fra MS Pluss mere.... Særlig kult synes jeg det er at pc'en har tv kort slik at man kan ta opp tv programmer på pc'en. Om lyden fra tuner er i stereo er jeg ikke sikker på enda. Test på pc'en finnes på http://www.dinside.no/php/art.php?id=93482 Lenke til kommentar
notorled Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Sikkert fin den pcen der. Men den møtte jo ikke akkurat de største forventningen da Selv om den har fått god kritikk. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Tror dette er en helt ok pc til folk som ikke nødvendigvis trenger det beste og raskeste. Om jeg skulle kjøpt en pc som alle i familien skulle brukt, så ville jeg kjøpt noe sånt også. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Var det virkelig ett GF 5600 kort som satt i denne maskinen? Hørte noen nevnte tidligere at det var ett Gf 5200...... Lenke til kommentar
kennethhansen Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Jepp det sitter et GF 5600 kort med 128MB i maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå