Xavel Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Jeg har startet egen bedrift. Jeg skal bl.a. tilby kurs. Er på utkikk etter et program til å registrere alle kursdeltakerene, legge til relevant informasjon og ha en god oversikt over alle deltakerene. Har noen ett tips til ett enkelt program jeg kan bruke? Endret 30. august 2013 av Xavel Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det er jo hovedsakelig tre løsninger på dette: 1 -Gjøre det tungvindt og manuelt, ved å skrive alt i et dokument eller regneark. Ikke å anbefale, med mindre det er få og små kurs. 2 -Bruke et CRM program Kan bli veldig omfattende og overkill, men har da muligheter senere om man f.eks skal sende ut brev til dem. Superoffice er et slikt CRM program. http://www.superoffice.no/ 3 -Gjøre det via en nettside. Litt avhengig av hva du skal med infoen. Med en nettside kan kursdeltagere oppdatere egen info (som du godkjenner) slik at infoen holdes oppdatert uten at du må vedlikeholde dette selv. Infoen kan også deles i f.eks apper, slik at du har tilgang på deltagerinfo uten å gå via CRM eller bedriftspcer. Nettsider gir også mulighet til f.eks legge ut kursmateriell deltagerne kan laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå