FonderPrism Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Som mange kanskje har fått med seg har det blitt annonsert at Wind Waker HD kommer i tre utgaver: vanlig, Collector's Edition med Ganondorf figur, og en Wii U bundle med en spesiell Zelda-gamepad og digital utgave av spillet + Hyrule Historia (digital). Jeg har fått bekreftet fra Bergsala at alle disse utgavene kommer til Norge 4. oktober, men jeg har enda ikke funnet noen butikk som lar meg forhåndsbestille noe annet en den vanlige utgaven. Har noen her funnet et sted å forhåndsbestille Collector's Edition, eller Wii U bundlen? EDIT: Tenkte jeg kunne lage en liste over steder hvor en kan forhåndsbestille Limited Edition og/eller Wii U Wind Waker Premium Pack. Wind Waker Limited Edition: - Elkjop.no 799,- - Lefdal.com 999,- - CDON.com 699,- - Coolshop.com 599,- - Spillsjappa.no Ny pris: 545,- 895,- (OBS! Prisen er foreløpig!) - Gamestop (pris ukjent) - Komplett.no 699,- - MPX.no 699,- - Gamezone.no 698,- Wii U Wind Waker Premium Pack: - Elkjop.no 2690,- - Lefdal.com 2690,- - Spillsjappa.no Ny pris: 2995,- 3595,- (OBS! Prisen er foreløpig!) - CDON.com 3399,- - Coolshop.com 2999,- (med prisgaranti og gratis frakt) - Gamezone.no 3299,- Oppdatert 4. september med Gamezone, MPX og Coolshop (Wii U Bundle). Oppdatert 4. september med lavere priser fra Spillsjappa. Oppdatert 26. september med Lefdal og Elkjøp. Endret 26. september 2013 av purity 6 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Har ikke funnet noen nettbutikker selv, så håper at noen åpner for forhåndsbestillinger snart. Blir Wii U bundle på meg siden jeg ikke har konsollen fra før. Men var litt kjipt at ikke Ganondorf figuren ikke fulgte med på den pakken. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Man får jo kun med en digital versjon av spillet med bundelen, så om lommeboka tillater det så kan man jo skaffe både Special Edition og bundle for så å gi bort/selge koden. Om koden ikke er bundet til konsollen eller spillet kommer forhåndinstallert, selvsagt. Endret 30. august 2013 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Satser minst på å kjøpe Wii U bundle ja (har ikke Wii U fra før), og vil gjerne ha Collector's Edition også. Jeg sendte mail til CDON og Komplett i for to dager siden (28/8), men da hadde de ikke fått noe info om CE eller bundle i alle fall. Får prøve over helga. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er ikke Special Edition (med Ganondorf) Gamestop-eksklusiv da? Usikker på Europa, men i USA virker det i alle fall slik. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 For de som har lyst å forhåndsbestille standard versjonen så koster det kun 319kr hos lefdal inkl. frakt . 2 Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 For de som har lyst å forhåndsbestille standard versjonen så koster det kun 319kr hos lefdal inkl. frakt . Done! 1 Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ingen som har hørt noe om når spillet lanseres i europeisk eShop? Ser det lanseres 20. sept. i statene (mens den fysiske versjonen lanseres 4. okt. som her). Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Er ikke Special Edition (med Ganondorf) Gamestop-eksklusiv da? Usikker på Europa, men i USA virker det i alle fall slik. Jo den er visstnok Gamestop-eksklusiv i USA og UK, men har ikke hørt noe om Norge enda. Jeg sendte en mail til Gamestop om dette på torsdags morgen, men jeg har ikke fått svar enda. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jo den er visstnok Gamestop-eksklusiv i USA og UK, men har ikke hørt noe om Norge enda. Jeg sendte en mail til Gamestop om dette på torsdags morgen, men jeg har ikke fått svar enda. Limited EditionsI tillegg til den vanlige utgaven av spillet vil det lanseres en Limited Edition som inneholder et eksklusivt, dobbeltsidig tittelark med Zelda-artwork og en Ganondorf-figur. http://www.nintendo.no/wiiu/spill/windwakerhd De annonserer i norge iallefall, da burde de selge den i norge også. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ikke mulig å bestille enda, men de har i hvert fall lagt den ut https://www.coolshop.com/no/catalog/product/83824-legend-of-zelda-wind-waker-hd-limited-edition 1 Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Limited Editions I tillegg til den vanlige utgaven av spillet vil det lanseres en Limited Edition som inneholder et eksklusivt, dobbeltsidig tittelark med Zelda-artwork og en Ganondorf-figur. http://www.nintendo.no/wiiu/spill/windwakerhd De annonserer i norge iallefall, da burde de selge den i norge også. Joda, den kommer til Norge, men det kunne fortsatt vert den var eksklusiv for Gamestop. Men ut i fra Crazy Joe Davola's post etter deg, virker det som om den blir tilgjengelig i alle butikker. Endret 31. august 2013 av purity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ingen som har hørt noe om når spillet lanseres i europeisk eShop? Ser det lanseres 20. sept. i statene (mens den fysiske versjonen lanseres 4. okt. som her). Kommer ikke i eShop før 4. oktober for europere... http://www.officialnintendomagazine.co.uk/54029/zelda-wind-waker-hd-will-not-be-available-to-download-early-from-the-eshop-in-europe/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ikke så ille pris det vel. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Mystisk, på sidene til Coolshop står det jo ingen pris, men Prisjakt har altså funnet en pris allikevel? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dette er kanskje mer riktig? Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Se der ja. Nå har Spillsjappa.no også åpnet for forhåndsbestilling, både av Limited Edition og konsoll bundle! http://www.spillsjappa.no/nintendo-wii-u/nintendo-wii-u-zelda-wind-waker-bundle http://www.spillsjappa.no/nintendo-wii-u/the-legend-of-zelda-wind-waker-hd-ltd-ed-for-wii-u Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kjøpte den for 599,- på coolshop nå. Synes det var en grei pris. Nå er det bare å få avbestilt den vanlige versjonen jeg bestilte hos Elkjøp. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 For de som har lyst å forhåndsbestille standard versjonen så koster det kun 319kr hos lefdal inkl. frakt . Takk for tipset! Vil ikke ha statue av slemmingen så jeg går for standard versjon Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Der har CDON fått på plass både LE og Wii U bundlen: - The Legend of Zelda: The Wind Waker HD Limited Edition 699,- - Wii U Premium + The Legend of Zelda: Windwaker HD 3399,- EDIT: Er det forresten noen som har hørt noe om en prisreduksjon på maskinen i Norge? Anbefalt utsalgspris skal synke fra $349 til $299 i USA 20. september, og jeg mener å ha lest et sted at det vil skje i Europa også, men finner ikke igjen hvor. Foreløpig ser det ikke ut som om noen av nettbutikkene i Norge opererer med reduserte priser i alle fall. Endret 2. september 2013 av purity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå