Kurt Lekanger Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 ESETs sikkerhetspakke er mer enn bare antivirus.Førsteinntrykk: ESET Mobile Security for Android Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1293847 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Selv foretrekker jeg http://www.avast.com/en-fi/free-mobile-security Veldig god kontroll, også fra web-panelet deres, hvor man kan fjernstyre funksjoner og innstillinger på alle tilknyttede telefoner. Lenke til kommentar
Kevin Braaten Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ja, unnskyld meg, men her er Avast et bedre og i tillegg 100% gratis alternativ. Skjønner ikke at dere trekker frem akkurat denne appen som man bør kjøpe Premiumversjon av. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Ja, unnskyld meg, men her er Avast et bedre og i tillegg 100% gratis alternativ. Skjønner ikke at dere trekker frem akkurat denne appen som man bør kjøpe Premiumversjon av. Skal de da heller ikke f.eks skrive om en bestemt telefon fordi det kanskje finnes en annen modell som er bedre? Endret 30. august 2013 av Backpfeifengesicht 1 Lenke til kommentar
frodeskibrek Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Installerer IKKE noe fra øst-Europa på min mobil eller nettbrett. Det er som å be om å bli svindlet.... Lenke til kommentar
janne87 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 har troen pa ubuntu pa smart telefon, tror det er bedre. man skal vere god vist man klarer og hacke linux telefon. der alle tilatelser ma kje gjennom super user. med mindre viruse vet passorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg