Skismøring Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Edit: Who the fuckin' cares? Hva andre har på seg er det samme for meg. Jeg dømmer ingen pga. hva de går med. http://explode.blogg.no/1377702935_joggebukse.html Vil herved boikotte nettavisen (nettsøppel) for å ha artikler som det. Endret 30. august 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Snasent lite rips det der da. Er sikkert enda finere uten bukser i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Et sånt kvinnemenneske gjør seg sikkert best i senga ja. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Wife with wifebeater? WWW? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hvem bryr seg, hu var daili. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Vent et år a getta. Hun er min til hun fyller 18! (ÅÅh som jeg elsker å være 17).. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jenta har et poeng. Det ér grusomt. 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Avkappede geitetestikler i en lake av elgefostre er grusomt. Grå joggebuker er mindre pent. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Dongerijakker og slappe hvite topper er vel så teit. Hvorfor kan aldri sånne bloggere kle seg? Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Vent et år a getta. Hun er min til hun fyller 18! (ÅÅh som jeg elsker å være 17).. Hun er bare 17 ja? Da skjønner jeg. Tok meg ikke så god tid på den siden, men så det nå ja. Endret 30. august 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Buksa jeg har på meg på bildene over er fra Junkyard sitt nye merke. [...] Plusset med denne er at den faktisk SER bra ut.Tja, vet nå ikke helt hvor bra de buksene ser ut heller. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Søtt å se smårips som lufter bekymringene sine. Det morsomme er at jenter faktisk følger disse bloggene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Grå joggebukser er et fenomenalt klesplagg etter min mening. Flott design og gode å gå i. Men jeg fatter ikke hvorfor akkurat dette plagget blir utstøtt og svartmalt av minoriteten. Uansett hvor smart jeg er klarer jeg ikke å finne en legitim grunn til å mobbe og hate grå joggebukser. Det finnes et enormt antall med andre plagg å hate, som for eksempel svarte Adidas joggebukser. Det ser ut som at de fleste faktisk prioriterer utseende fremfor komfort. Så dersom en jeanskledd kar kommer gående mot meg på gaten en dag og skriker og klager over hvor deprimert og suicidal vedkommende er skal jeg spytte vedkommende i trynet, si unnskyld og vise vedkommende frem til nærmeste klesbutikk der de selger grå joggebukser Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Søtt å se smårips som lufter bekymringene sine. Det morsomme er at jenter faktisk følger disse bloggene. Stakkars jenter.. Det ser jo ut som om hun her ''Martine Rødland Egeland'' har på seg ei gigantisk bleie.. Har aldri skjønt meg på slik ''mote''. Endret 30. august 2013 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jenta har et poeng. Det ér grusomt. Ikke 100% enig der... det er bare noen jenter som kler ALT! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Om den grå stygge joggebuksa strammer over ræva, har det fint lite å si at det er en grå stygg joggebukse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå