sadissapoint Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste det her.. Fikk ødelagt maskin og skal sende den inn, men er usikker på hvordan jeg skal pakke den inn. Jeg har fremdeles esken jeg fikk PC'en i, kan jeg bruke den? Jeg må vel ha bobleplast? Får jeg det på postkontoret? Har ikke printer, er det et problem? Eller kan jeg få adressekort som jeg må klistre utpå pakken på postkontoret? Hvordan skal pakken være inni? Har ikke sendt en pakke før forresten. Hjelp! Endret 29. august 2013 av sadissapoint Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hva sier kundeservice hos komplett? Spør allti de når jeg skal sende noe i retur, så kan de ikke klage på det iallefall. Lenke til kommentar
sadissapoint Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Hva sier kundeservice hos komplett? Spør allti de når jeg skal sende noe i retur, så kan de ikke klage på det iallefall. Skal ringe og spørre imorgen, men tenkte jeg skulle spørre her og. Jeg fikk tilsendt returskjema i posten siden jeg ikke har printer. Lenke til kommentar
sadissapoint Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Kan jeg få antistatisk pose til PC på postkontoret? 1 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Tvilsomt om de har ESD poser på posten. Skal du sende løse komponenter, eller en "komplett pc" i kabinett ? Lenke til kommentar
sadissapoint Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Tvilsomt om de har ESD poser på posten. Skal du sende løse komponenter, eller en "komplett pc" i kabinett ? I kabinett. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Dersom du fortsatt har esken den kom i orginalt, så har du kanskje også en pose i esken, som var rundt kabinettet når du mottok PC'n ? Det skal være mer enn godt nok å benytte samme emballasjen for retur :-) Lenke til kommentar
sadissapoint Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Dersom du fortsatt har esken den kom i orginalt, så har du kanskje også en pose i esken, som var rundt kabinettet når du mottok PC'n ? Det skal være mer enn godt nok å benytte samme emballasjen for retur :-) Har alt, men når jeg pakka ut så hadde jeg ikke i tankene at jeg burde være forsiktig med plasten i tilfelle PC'en er rævakjørt.. Posen har to store hull og plasten med luft i har mistet all luften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå