Gå til innhold

Din største guilty pleasure?


Anbefalte innlegg

Finnes sikkert en gammel tråd om samme tema, men ønsker å se hva forumfolka smugtitter på.

 

Min største guilty pleasure er nok Revolution fra NBC. En serie som er mottatt forholdsvis dårlig hos kritikere, og flere på forumet her, så vidt jeg vet.

 

Liker konseptet godt. Samtidig har serien en ganske unik atmosfære. Skuespillerne og dialogen er ikke alltid severdig, men jeg liker serien uansett ;)

Endret av nybb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må definitivt være Ancient Aliens. Ikke at jeg tar det seriøst da. Sitter og humrer mwg gjennom hva folk får seg til å tro.

 

Enig i den, men er må innrømme det at sannsynligheten for at det finnes intelligent liv virker stor. Men om dei har påvirket oss det setter eg meg i tvil til, men eg vil ikkje nekte for at nokon kan ha vært her.

Lenke til kommentar

Big Bang Theory. Huff :(

 

For meg er ikke det en guilty pleasure. Liker den veldig godt, selv om det ikke akkurat er noe revolusjonerende. Karakterene er rett og slett veldig morsomme. (Med unntak av Penny og Raj for min del)

 

Min guilty pleasure må bli Cake Boss. Liker ikke å bake, og hater realityprogrammer. Men å se Buddy Valastra(o?) og hans store familie levere briljante kaker hver episode har en stor underholdningsverdi. Mye takket været at de for det første er utrolig dyktige (Se f.eks episoden hvor de lager en kakeversjon av en Harley Davidson i full størrelse), og delvis fordi det er noe utrolig koselig både ved folkene som jobber der og historikken til sjappa. (Den er over 100 år gammel)

 

4 av 9 sesonger ligger på Netflix.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...