nybb Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Finnes sikkert en gammel tråd om samme tema, men ønsker å se hva forumfolka smugtitter på. Min største guilty pleasure er nok Revolution fra NBC. En serie som er mottatt forholdsvis dårlig hos kritikere, og flere på forumet her, så vidt jeg vet. Liker konseptet godt. Samtidig har serien en ganske unik atmosfære. Skuespillerne og dialogen er ikke alltid severdig, men jeg liker serien uansett Endret 30. august 2013 av nybb Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Tror det må være Parenthood. Det er ikke veldig bra, men jeg liker det. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Glee! Mange mener det er en jenteserie. Men jeg finner det underholdende. Langt ifra en av mine favoritter, men er greit å følge med på. 1 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Family Guy. Repetitiv og simpel humor, men noen ganger er også det litt deilig. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Såg på W.I.T.C.H når eg var liten.. Er gutt. (har alltid vore glad i fantasy emnet og det ar noko av det einaste innanfor den kategorien) Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Pretty little liars Endret 30. august 2013 av Noiz Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Paradise Hotel. Pleier å si at jeg ser på det av samme grunn som at folk går i dyrehagen. 5 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Paradise Hotel. Pleier å si at jeg ser på det av samme grunn som at folk går i dyrehagen. Folke ligger på omtrent samme intelligensnivå ja. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det må definitivt være Ancient Aliens. Ikke at jeg tar det seriøst da. Sitter og humrer mwg gjennom hva folk får seg til å tro. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det må definitivt være Ancient Aliens. Ikke at jeg tar det seriøst da. Sitter og humrer mwg gjennom hva folk får seg til å tro. Enig i den, men er må innrømme det at sannsynligheten for at det finnes intelligent liv virker stor. Men om dei har påvirket oss det setter eg meg i tvil til, men eg vil ikkje nekte for at nokon kan ha vært her. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Big Bang Theory. Huff For meg er ikke det en guilty pleasure. Liker den veldig godt, selv om det ikke akkurat er noe revolusjonerende. Karakterene er rett og slett veldig morsomme. (Med unntak av Penny og Raj for min del) Min guilty pleasure må bli Cake Boss. Liker ikke å bake, og hater realityprogrammer. Men å se Buddy Valastra(o?) og hans store familie levere briljante kaker hver episode har en stor underholdningsverdi. Mye takket været at de for det første er utrolig dyktige (Se f.eks episoden hvor de lager en kakeversjon av en Harley Davidson i full størrelse), og delvis fordi det er noe utrolig koselig både ved folkene som jobber der og historikken til sjappa. (Den er over 100 år gammel) 4 av 9 sesonger ligger på Netflix. Endret 30. august 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Millon Dollar Listing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå