Arve28 Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Kjøpte Samsung Tab 2 10.1 for noen dager siden. Men synes den er treg på surfing på nettet. Skal det være slik? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Treg som i at nettleser er treg eller treg som i dårlig båndbredde? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Har 4 stykk PC'er (2 bærbare og 2 stasjonære). Her kommer internett kjappere opp når jeg eks søker på vg.no osv. Har fiber på 40/40 mbit så det burde holde. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Prøvd med en annen nettleser? Jeg bruker Doplhin selv. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Du kan ikkje sammenligne ytelsen til ett nettbrett med skikkelige PCer. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Mye tregere enn Samsung Galaxy S4 også. Men en annen nettleser enn IE er kanskje å anbefalle på nettbrett? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Det veit eg ikkje noe om, eg bruker Chrome alle steder. Det er så godt integrert med gmail, google docs og android at å bruke noe annet er helt uaktuelt. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Prøvde Chrome også nå. Åpne vg.no tar ca 5 sek på Tab 2 mens på min bærbare tar det maks 2 sek. Fra http://www.nrk.no/livsstil/test-av-nettbrett-1.8206502 Selv om det ikke koster all verden, så går alt på Galaxy Tab 2 simpelthen som smurt. Dette var det eneste nettbrettet i testen som kom opp på siden av iPaden på flere punkter. Nettleseren laster sidene like hurtig, og sveiper man rundt med vinduet med fingeren eller zoomer inn eller ut reagerer det omgående uten å hakke. Må jeg skru på noe for å få bedre fart? Endret 29. august 2013 av Arve28 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Tab 2 er gammel og svak ytelse mot dine andre enheter. Det er bare slik og du kan ikke endre på det. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 30. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Men 2 kjerne prosessor bør jo klare å vise internettsider greit? Vil Tab 3 klare å vise VG.no på 2 sek i sedet for 5? Endret 30. august 2013 av Arve28 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Men 2 kjerne prosessor bør jo klare å vise internettsider greit? Vil Tab 3 klare å vise VG.no på 2 sek i sedet for 5? Den har klart raskere prosessor men henger etter andre brett. Jeg har hatt Samsung tab 2 men den gikk i retur etter en uke grunnet samme problemet du har alt for tregt. Nå har jeg også Ipad 4 og forskjellen på de to ble da ekstra irriterende da ipaden er lynrask. Jeg kjøpte meg Nexus 7 2gen nå og det er det første brettet jeg har samme følelse med som Ipad 4 lynrask på Internett. Jeg har også Dell XPS det er tregere igjen en de to andre men raskere en tab 2. Jeg hadde kjøpt meg Ipad 4 eller Sony Xperia Z hvis du ønsker 10 tommer skal du ha et mindre brett kjøper du Nexus 7 2gen det er overleget i sin klasse. Endret 30. august 2013 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå