D-600 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei, Har en Iphone 4S, til denne har jeg brukt Plantronics Voyager Pro HD som jeg forøvrig har vært greit fornøyd med. Nå har den imidlertidig tatt kvelden og jeg må ha en ny en. Vet at Iphone er kresen på handsfree og at den nevnte typen er en av få som fungerer bra med Iphone. Er det noen med bedre forslag? Ser også Plantronics legend, er det en bedre utgave av pro hd? Forslag til min neste handsfree settes pris på:-) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Jeg bruker Voyager Pro HD selv og den er helt awesome. Kjøp en til du Endret 29. august 2013 av TMB Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg har brukt Plantronics Discovery 975 i noen år nå og er veldig fornøyd. Den fungerer utmerket med iPhone, og er så mann og tøff at den ble brukt i The Avengers: Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Kan jo spørre dere or sikkerhets skyld om dette kan fikses på en eller annen måte. Det er knappen som sitter på "stanga" som ikke virker, altså den knappen en "tar" tlf med.. Er det noen med forslag til å fikse dette? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Lenge siden du kjøpte den?Plantronics gir 2 år garanti på produktene sine, om du ikke har behandla den ufint da Var du fornøyd med Voyager Pro HD modellen hadde jeg gått for Voyager Legend. Knall godt headset og absolutt kompatibelt med iPhone. Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Takk for svar! Er legend en nyere utgave av pro hd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå