Øystein.F. Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Samlemanien inntek onlineverda i LEGOform. Les hele saken Lenke til kommentar
Crext Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ved alt som er hellig, enda mer MMO? 2 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Free to Play? Så artig ut ihvertfall, får håpe det ikke flopper slik Universe gjorde. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Om det kommer til dagens og neste gen konsoller så har jeg litt tro på at dette kan bli en suksess for Funcom. Hvis ikke så er det vel heller lite trolig. Lenke til kommentar
Johste Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Funcom spyr ut mmo`er som en korensk mmo-maskin. Lærer dem aldri? 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Minner litt om LEGO Universe, savner det spillet :/ Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Er ikke så rart det minner om Lego Universe, siden Funcom har kjøpt spillmotoren, samt en haug av ting som var i spillet. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kunne de ikke heller ha brukt mer tid og penger på det ene bra MMO spillet de en gang greide og lage, Age of Conan..? 1 Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Står veldig enkelt over. Funcom har vist seg som et selskap som ikke makter å produsere spill som har et solid teknologisk fundament. Endret 29. august 2013 av Cheesepolice Lenke til kommentar
fRdz Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kanke funcom bare slutte å lage mmo.. det bli bare ræv uansett. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 skal dem ikke lage til wiiu? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Om det kommer til dagens og neste gen konsoller så har jeg litt tro på at dette kan bli en suksess for Funcom. Hvis ikke så er det vel heller lite trolig. PC, iOS og Android... Du får kose deg med nettbrettet ditt. Lenke til kommentar
King_Balthazar Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Om det kommer til dagens og neste gen konsoller så har jeg litt tro på at dette kan bli en suksess for Funcom. Hvis ikke så er det vel heller lite trolig.PC, iOS og Android... Du får kose deg med nettbrettet ditt. Hmm... kanskje ikke så dum en strategi med lansering av spillet til mobile plattformer. Tror det er flere ute i verden som har barn og nettbrett, enn barn og PS3/X360. Og F2P-spill topper jo "Top Grossing"-listen på både iOS og Android. Endret 30. august 2013 av King_Balthazar Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hater virkelig retningen Funcom har tatt. Snålt at de har laget et av mine all time favorites. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hmm... kanskje ikke så dum en strategi med lansering av spillet til mobile plattformer. Tror det er flere ute i verden som har barn og nettbrett, enn barn og PS3/X360. Og F2P-spill topper jo "Top Grossing"-listen på både iOS og Android. Har iPad selv, og bruker den ganske ofte til spill. Men et MMO? Tror ikke det. Uten wifi i nærheten får jeg ikke komme på nettet uansett, og uten tastatur er det grenser for hvor bra gameplayet kan bli. Greit nok har vi hatt spill som SW: Knights of the Old Republic, men det er rimelig trege saker vi snakker om. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 PC, iOS og Android... Du får kose deg med nettbrettet ditt. Hehe, liker å spille på nettbrett jeg Men ser vel ikke helt at dette er noe for meg. Men at det kommer til nettbrett er nok ikke så dumt for endel yngre, ser sønnen til søstera mi spiller mye på iPad spesielt Minecraft. Og når han har besøk av venner så har endel av dem med sine egne iPad's faktisk.... Nintendo virker å være forlatt for iPad av han og hans venne krets ihvertfall... Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Les kommentaren over en gang til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Deilig jeg fikk aldri prøvd lego universe så skal bli hyggelig når dette kommer ut neste år en gang Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jøss, dette blir vel like "bra" som de andre MMO spillene de har gitt ut den seneste tid. For veldig mange sitter conan skuffelsen i kroppen enda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg ser frem til dette! Jøss, dette blir vel like "bra" som de andre MMO spillene de har gitt ut den seneste tid. For veldig mange sitter conan skuffelsen i kroppen enda. Mens andre av oss husker hvor fantastisk bra AO etter hvert ble. Samt hvor bra TSW egentlig var / er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå