Merko Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei. Rett borti gata, så skulle jeg kjøre forbi en isbil som sto parkert midt i veien, skulle kjøre forbi og traff muren på den ene siden.. Min feil selvfølgelig, men det kom en forholdsvis stor 'ripe' på speilet. Er det dyr affære og få dette lakket? Hørt en del om dette smartfix, kan det være et alternativ? Hvilken sum snakker vi om her? 500kr-2000kr eller er det typ 3-5000kr jeg må regne med? Er en grå\metallic lakk, så er ikke noe jeg vil prøve på selv med det første. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ser ut som du er nedi plasten der. Hvis du setter bort jobben så kommer det fort på 1500-2000kr i lakkering. Hvis du pusser det ned selv først så sparer du noen kroner. Alternativt så kan man jo bruke flekklakk og legge på så mange lag at du kompanserer for materialet som er blitt borte. Når du er på riktig nivå så våtsliper du så det blir glatt og polerer det blank med rubbing compound. Men da må du kjøpe skikkelig polish, helst i grov, medium og finkornet utgave så du får det skikkelig. Gjøres det skikkelig så skal det ikke synes etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå