eriknor Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Sensommermorgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei. Naturbildene dine har en egen evne til å få meg til å ønske å stå tidlig opp om morra'n, Erik, - slik at jeg kan komme tidsnok ut døra for å prøve å finne slike eventyrlandskap som du ser ut til å ha et endeløst lager av !! Er'e ikke morra'n snart ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei, igjen. Jeg kom i skade for å bruke betegnelsen "naturbilder" om noen av bildene dine, men så først etterpå at jeg skulle ha omtalt dem som "landskapsbilder". Jeg beklager ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Veldig flotte farger og himmel du har fanget her. Ser ut til å bli en fin dag. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Hei, igjen. Jeg kom i skade for å bruke betegnelsen "naturbilder" om noen av bildene dine, men så først etterpå at jeg skulle ha omtalt dem som "landskapsbilder". Jeg beklager ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk for hyggelig tilbakemelding, Albert. Landskap eller natur spiller vel ikke så stor rolle. Høsten er en fin tid, de siste dagene har jeg sovet helt til kl 5.00. Varme dager og kjølige (relativt) netter, gir veldig fin morgenstemning. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Veldig flotte farger og himmel du har fanget her. Ser ut til å bli en fin dag. Takk for det fotopoulsen. Ja, det har vært mange fine dager i det siste. Viktig å få tatt noen bilder før solen blir for sterk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg