FamP Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jobber i et miljø med mange brukere som benytter diskett ivrig. Vi opplever ganske ofte at noe skjer med disketten og følgende melding kommer: Disk is not formatted The disk in drive A is not formatted. Do you want to format it now? Yes No Har ikke funnet noen løsning på dette enda. Har prøvd på forskjellige PC'er med WinXP og W2K, men det er det samme overalt. Finnes det noe utilities som kan brukes for å fikse disketten? Har vært http://www.sirecovery.com/. Det ser lovende ut, men koster penger. Finnes det noe gratisprogramvare der ute noe sted? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 WOW :o Noen som fremdeles bruker disketter! Nostalgi! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 WOW :o Noen som fremdeles bruker disketter! Nostalgi! faktisk er disketter radi! det tar jo ca 20-30 sek å brenne et word dokument på en rw-cd! på diskett tar det 3 sekunder! diskett's forevvah ontopic: jeg har også vert borti det problemet, men da tok jeg bare å tok ut disketten og satte den inn igjen, hvis det var no på den da! var den tom så har jeg bare formatert den! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det pleier som regel å være et tegn på at diskett stasjonen kan være ødelagt. Har du testet en annen diskett stasjon på pc'ene det gjelder ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå