Tor Frode Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei har hatt Jonsered 621 i en årekke og vurderer å kjøpe meg ny sag. noen som har en formening om hva jeg bør velge? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Jeg ville gått for merket som er lettest tilgjengelig med tanke på deler og service. Selv bruker jeg Husqvarna og er veldig fornøyd med det. Den eneste sagen som ikke er fra Husqvarna er "klatresagen" min, da Stihl rett og slett knuser de på vekt vs effektivitet i den klassen. Hva skal sagen brukes til, og hvor mye vil den bli brukt? Hvor langt sverd trenger du? Endret 29. august 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Tor Frode Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Jeg ville gått for merket som er lettest tilgjengelig med tanke på deler og service. Selv bruker jeg Husqvarna og er veldig fornøyd med det. Den eneste sagen som ikke er fra Husqvarna er "klatresagen" min, da Stihl rett og slett knuser de på vekt vs effektivitet i den klassen. Hva skal sagen brukes til, og hvor mye vil den bli brukt? Hvor langt sverd trenger du? saga skal i hovedsak brukes til skogsdrift på deltid Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Velg enten Husqvarna, Jonsered eller Stihl; andre merker som Partner eller McCulloch er mer "eksotiske" og ukjente, og kan være mer problematisk å få deler til. Mitt forslag blir en Stihl MS261. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Stihl og Husqvsarna er de enste merkene jeg har vært fornøyd med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå