Gå til innhold

GTA:V Online Crew (Xbox)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei boys, dessverre får jeg mindre tid enn planlagt, og får ikke spilt gta V ordentlig til jul pga skolen er heftig vanskelig i år med all fysikken og matematikken.

Så hvis noen vil ha min plass, så jeg kan gå ned til muscle, si ifra. Jeg vil være online, men ikke langt nær så ofte som jeg ville.

Lenke til kommentar

Noen som vet om de åpner kl 00:00? Uansett, jeg er klar for litt online rulling inatt/imorra eller egentlig når som helst. Hadde vært fett å samla noen en dag, siden det er morsommere å spille flere sammen enn å være loner. Er allerede med i crewet, har mic og et fungerende stemmebånd, legg til ImmatureMoth7 på xlive om jeg eller du allerede ikke har gjort det!

Lenke til kommentar

Under online og playlists har rockstar folka laget egne missions skreddersydd for en kategori etc. Ganske fett

Men online er litt jalla nå så venter til jeg kan spille med crewet. Prøvrr å joine session men ingenting skjer og vil ikke gjøre det første last team standing uten folk herfra

Lenke til kommentar

Under online og playlists har rockstar folka laget egne missions skreddersydd for en kategori etc. Ganske fett

Men online er litt jalla nå så venter til jeg kan spille med crewet. Prøvrr å joine session men ingenting skjer og vil ikke gjøre det første last team standing uten folk herfra

Prøvde å joine deg, men ingenting som går....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...