Woltox Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg vil tro noen av stillingen gir deg bestemte fordeler? Så hva med litt rotasjon i begynnelsen, slik at vi finner den "rette" leder samt får prøvd ut (litt kjedelig å bare sitte i "samme" stilling hele tiden?) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg stemmer på Lakus som leder. ;p Good, har deg på lista fra tidligere så det er good. Kan godt være noe nestleder jeg også, men ikke "The leader". 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Jeg kan gjerne være Lieutenant, men kan også prøve meg som "Commissioner". aldri vært noe sånt før, men skader jo ikke å prøve.^^ Btw min gamertag er det samme som navnet mitt her inne. Endret 31. august 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Okei jeg lurer på, skal jeg bare lage et crew, så sender jeg dere invite? Om vi må bytte leder så har jeg ikke noe imot det... jeg har bare lyst å se hvordan "Crew managment" er. Som Woltox sa, så kan vi kanskje ha litt rotasjon i begynnelsen. Men vi må begynne å prate om crewnavn osv, har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Med jeg også box: Marinius97 Gta online: Mariniusdowntown ps. ingen kid på 15 år er forsåvidt 18 om det spiller noe rolle Endret 31. august 2013 av Marinius Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Los Diskusjoneros Kan gjerne prøve meg på å være leder (siden jeg ser noen har nevnt det ), men jeg kan ikke garantere hvordan det vil gå. Vet ikke helt hvordan Rockstar har planer om at dette skal fungere. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hva kan man gjøre innenfor de forskjellige rankene? (utenom å invite, promote, demote) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Los Diskusjoneros Kan gjerne prøve meg på å være leder (siden jeg ser noen har nevnt det ), men jeg kan ikke garantere hvordan det vil gå. Vet ikke helt hvordan Rockstar har planer om at dette skal fungere. LSDS? Forkortelse ;p Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Akkurat det jeg tenkte. Og blåfarge som Diskusjon.no-logoen ^^ Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Motto: "We discuss before we kill". 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Her har dere link til "Los Diskusjoneros". Håper dere joiner. http://socialclub.rockstargames.com/crew/los_diskusjoneros Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 "Killer arguments" Fikk du invite? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Count me in! Må bare få skaffet meg gold snart... GT: Nacalai EDIT: Når er det GTA Online blir tilgjengelig? Var det 1. Oktober? Endret 31. august 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Fikk du invite? Yupyup. "Comissioner Lakus". Jeg kan bli vandt til det navnet. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Husk at dere må være registrert på Rockstar Games Social Club for å kunne joine et crew. Så sender dere meg nicket deres i denne tråden så legger jeg dere til. Edit: Dere må gi meg Social Club navnet for at jeg skal kunne legge dere til. Endret 31. august 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Count me in! Må bare få skaffet meg gold snart... GT: Nacalai EDIT: Når er det GTA Online blir tilgjengelig? Var det 1. Oktober? Ja, 1. oktober. Yupyup. "Comissioner Lakus". Jeg kan bli vandt til det navnet. Hehe, høres bra ut ja. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Husk at dere må være registrert på Rockstar Games Social Club for å kunne joine et crew. Så sender dere meg nicket deres i denne tråden så legger jeg dere til. Edit: Dere må gi meg Social Club navnet for at jeg skal kunne legge dere til. Ah, det var jo nesten en nobrainer mitt er nicwillu eller nicowill Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 =) Sier ikke neitakk til noen av de øverste rankene =) (altså me want to be Commissioner/Lieutenant) Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 =) Sier ikke neitakk til noen av de øverste rankene =) (altså me want to be Commissioner/Lieutenant) Henger meg på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå