TST Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Når det kommer små, avskyelige unger på besøk, hva gjør du da? Låner bort det nye MOMO-rattet? Feil! Du tar frem Trust NF340 Race Master. Med en anbefalt utsalgspris på 239,- kroner er det et ratt du har råd til å låne bort til nær sagt hvem det skal være. Vi har testet kvaliteten. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2338 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ja ja... Jeg vet ikke hvorfor noen vil ville seg selv så vondt og irritere seg så mye over et elendig ratt. Men for småunger som ikke har prøvd noe annet er det kanskje greit. Men har de først prøvd et momo ratt så får du ikke engang de til å gidde å spille med dette rattet. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Synes dette så litt morro ut jeg. Til en så lav pris... hva kan du forvente deg? Gøyalt ratt til å ha i sekken i tilfelle det skulle bli for kjedelig i forelesnings salen... (forutsetter bærbar pc)... Jeg har MOMO Force rattet og er kjempe fornøyd med det... det er best... , men hadde det ikke vært for en viss cash flow akkurat da, så........... hvem vet? Thrust er kule... billig skvip, men akkurat greit nok. Som en vinkelsliper fra europris... Den virker faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg