dirkw Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei, jeg har glemt mitt brukerpassordet og lurer på hvordan jeg kan klare å fikse det. gjestbruker osv har jeg ikke. det handler seg om en acer asbpire 5100 series med windows vista som operativprogram. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) reinnstallere windows. Ta backup av filene dine fra en annen pc (koble harddisken til i en annen pc) og innstaller windows på nytt. Tar sikkert kortere tid å reinnstallere enn å prøve å finne ut hva ditt gamle passord er. Endret 29. august 2013 av dopus Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Start opp i sikkerhetsmodus ved å trykke F10 eller F8 under oppstart. Velg deretter sikkerhetsmodus med eller uten nettverk. Her skal du få muligheten til å bruke en administratorbruker under pålogging. Bruk denne, gå inn i kontrollpanel der du endrer/fjerner passordet på din egen bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå