VT58 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Trenger hjelp til å få lagt inn AHCI driver på maskinen. Har lastet ned driver fra ASUS, den anviser hvordan man lager diskett og overfører driveren til denne. Problemet er at jeg har ikke diskettstasjon. Hovedkortet er et ASUS M5A97 R2.0 og kjører Windows XP sp3. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Man bruker floppy for å legge til drivere under installasjon. Men det er unødvendig med floppy når Windows allerede er installert, da installeres driveren via .inf filen. Lenke til kommentar
VT58 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Man bruker floppy for å legge til drivere under installasjon. Men det er unødvendig med floppy når Windows allerede er installert, da installeres driveren via .inf filen. Kan jeg da bruke cd/minnepenn og på den måten legge inn driveren? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ja, hvordan du overfører filene spiller jo ingen rolle. Det er ingen forskjell fra å legge inn hvilket som helst annet program. Forskjellen er hva man gjør etterpå. Guide for å bytte fra IDE til AHCI: http://expertester.wordpress.com/2008/07/27/how-to-enable-ahci-windows-xp/ Lenke til kommentar
VT58 Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Har fått driverne på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå