Skipstrixy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Lag deg en bruker på http://socialclub.rockstargames.com/ Når du har gjort det så er det bare å klikke på den linken jeg postet i første post så vil du ha muligheten til å joine. Klikket på linken, men det skjer ikke noe. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 For de som skal spille mye GTA V: Online så er dere velkommen til å joine mitt crew: http://socialclub.rockstargames.com/crew/ndrangheta Vi har som mål om å bli et veldig stort crew som vil gjøre heists osv for å kjempe om førsteplassen på leaderboards. For tiden er vi 18 medlemmer fra hele verden og fortsette å vokse. Opprettet dette crewet i går kveld/natt. Liker du konkurranse og action er dette crewet for deg. Vi vil satse og kjempe for å bli ranket høyt. PSN: nandione Joynet nå tror jeg....! skipstrixy Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Joiner jeg også, Selvin RSC! Legg meg gjerne til på PSN også Endret 14. september 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Må bare informere dere om, at jeg kommer til å være fraværende fra crewet en stund, grunnet jobb offshore, og flytting. Men håper å kunne delta etter hvert, og jeg håper at noen kan fortelle meg hvordan det med "crew" egentlig fungerer. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 for de av dere som ønsker å legge meg til på PSN; Ironmaidz heter jeg der, men er ikke sikker på om det er samme nick i sosial club.... Er ganske forvirra.... Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har jeg joina Crewet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå