Thespaniard Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 For de som skal spille mye GTA V: Online så er dere velkommen til å joine mitt crew:http://socialclub.rockstargames.com/crew/ndranghetaVi har som mål om å bli et veldig stort crew som vil gjøre heists osv for å kjempe om førsteplassen på leaderboards. For tiden er vi 18 medlemmer fra hele verden og fortsette å vokse. Opprettet dette crewet i går kveld/natt.Liker du konkurranse og action er dette crewet for deg. Vi vil satse og kjempe for å bli ranket høyt.PSN: nandione Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 hvordan joyner man? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Lag deg en bruker på http://socialclub.rockstargames.com/ Når du har gjort det så er det bare å klikke på den linken jeg postet i første post så vil du ha muligheten til å joine. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Vil disse leaderboardsa være på tvers av platformer? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Uten at jeg vet 100% så tror jeg ikke det. Da måtte det også vært åpent for at ps3 og 360 spillere kan spille sammen på samme servere osv Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 er man nødt online på ps3 for å joyne, eller kan man ta det på PC? Jeg må faktisk pakke _frem_ ps3'en min igjen nå når GTA V kommer (litt skuffende akkurat det da, hadde jo helst sett det kom på PC, og at jeg kunne kjøre en "nødløsning" med PS3 versjonen offshore..... ) Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 jeg er med. jeg har ps3 men dårlig internett her oppe i skogen.. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Fikk din forespørsel i går tror jeg Vi trenger nå 9 medlemmer for å nå 50 medlemmer. Når vi har 50stk så er vårt mål å nå høyt i 21-50 divisjonen. Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Er med, blir nok mye med og. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg får ikke opprettet en konto på denne siden, er du avhengig av facebook eller twitter tilknytning?? Sign up using facebook or Twitter PLEASE COMPLETE YOUR PROFILE DETAILSFill in the fields below to create your account. After your account is created, you can edit your information and privacy settings by clicking your username at the top right of the screen. Jeg bruker ingen av de i så tilfellet. Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg får ikke opprettet en konto på denne siden, er du avhengig av facebook eller twitter tilknytning?? Sign up using facebook or Twitter PLEASE COMPLETE YOUR PROFILE DETAILSFill in the fields below to create your account. After your account is created, you can edit your information and privacy settings by clicking your username at the top right of the screen. Jeg bruker ingen av de i så tilfellet. Skal ikke være nødvendig å bruke verken Twitter eller FB. Bare fyll inn og klikk neste. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Skal ikke være nødvendig å bruke verken Twitter eller FB. Bare fyll inn og klikk neste. Dette popper opp under Create account. Sorry that is invalid, try again Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hmm, funker fint her Regner med det ser sånn ut for deg og: http://bildr.no/image/M0NkK1p5.jpeg ? Sjekk at du har skrevet alt riktig, er over aldersgrensen osv Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Stemmer det bildet, alt er skrevet etter forskriftene. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 nå er det bare 3 uker til nye gta kommer. det kommer til og gå fort. jeg har veldig dårlig internett så jeg får se om jeg får spilt gta v på internett. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Har nå 46 members og har som mål å nå 50 så stenger jeg inntak av medlemmer. Vi skal satse i 21-50 divisjonen. Er du medlem på R* Social club er det bare å søke Ndrangheta så får du opp riktig crew. Det trengs ingen invite nå som jeg må godta. Link: http://socialclub.rockstargames.com/crew/ndrangheta Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har prøvd å lage konto hos en kompis, dette fungerte heller ikke, så da lurte jeg på om noen hadde en idè om hva problemet er. Jeg har også tatt vekk et siffer som var i brukernavnet men det var tydeligvis ikke problemet, prøvde via Wii uèn, der sto det, use a valid email, denne emailen er i daglig bruk. Pussig Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Ville nesten hørt med support: http://support.rockstargames.com/home Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jadda...............måtte inn via tryneboka gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå