Gå til innhold

Hvordan ødelegge lock-button på iPhone 5

Gjest Bruker-182691

Anbefalte innlegg

JEG kan bytte batteriet (eller kanskje andre komponenter) uansett hva slags innretning det måtte befinne seg i, det er åpenbart ikke det jeg mener. Men om du må frem med verktøy som f.eks en spesialskrutrekker/skrutrekker eller lodde, eller bruke brekkjern, eller annet som kan ødelegge garantien, så er det ikke å regne som et batteri som er ment å bytte.

Å kjapt bytte mens du er ute på tur/jobb/skole (borte fra verkstedet) er som sagt en stor fordel.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Fordelen med å ikke kunne bytte batteriet er at Apple gir deg en helt splitter ny mobil som du kan selge for 70-80% av det du betalte for den, for deretter å kjøpe den neste. Noe jeg har gjort med 3GS og iPhone 4, akter å gjøre det med denne også! Men neste blir en Oppo 5 =D

Lenke til kommentar

JEG kan bytte batteriet (eller kanskje andre komponenter) uansett hva slags innretning det måtte befinne seg i, det er åpenbart ikke det jeg mener. Men om du må frem med verktøy som f.eks en spesialskrutrekker/skrutrekker eller lodde, eller bruke brekkjern, eller annet som kan ødelegge garantien, så er det ikke å regne som et batteri som er ment å bytte.

Å kjapt bytte mens du er ute på tur/jobb/skole (borte fra verkstedet) er som sagt en stor fordel.

Ja, du er helt klart en ekspert som tror du må lodde for å bytte batteriet i iphone.

Alt du trenger er et lite skrujern.

Lenke til kommentar

Batteri er forbruksvare og vil bli dårligere med tiden, en viss nedgang i batterikapasiteten regnes nok som normal slitasje. Du får en ny iPhone dersom batteriet er dårligere enn forventet og det ikke er på grunn av noen av appene eller innstillingene man selv har lagt inn. Mange produsenter gir også 24mnd garanti på telefonene, mens batteriene ofte kan ha 6-12mnd garanti.

Lenke til kommentar

Batteri som blir brukt i dag liker å være oppladet. De liker ikke å lades ut. Skal de ikke brukes over lang tid så foretrekker de å være på ca 70%. Når jeg skrev stresset så inkluderte jeg bruk. Kanskje du bruker batteriet mer enn kameraten din. I tillegg så har det seg slik at batteri tåler et antall oppladinger. Med det så menes hele oppladinger. Om du lader 10 ganger fra 90 til 100 % så har du da 1 full opplading. Anbefaler deg å lese bruksanvisningen for dine oppladbare apparater.

Lenke til kommentar

Har nesten samme problem som deg, så slenger inn et innlegg her i stedet for å lage en ny tråd:

Bremseklossene på bilen min er utslitt, så hvordan kan jeg ødelegge tenningslåsen raskest mulig for å få godkjent ombytte? Hadde vært smud med et raskt svar og ny bil lol ^^.

Endret av Hiss
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...