John-B Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Når jeg søker på lengre flyreiser hender det ofte at enkelte turer som kommer opp har mellomlandinger med litt i overkant liten tid.KLM har en del billige reiser til Nord Amerika, men de har ofte bare 50 minutter mellomlanding i Amsterdam. Er det galskap å kjøpe en slik tur? Siden flyturen blir bestilt som én tur vil jeg tro flyselskapet har et ansvar om du ikke rekker det - noen som vet hva som skjer i så tilfelle?Regner med det er litt forskjell på flyplassene også, noen som har eksempler på flyplasser det går spesielt raskt eller tregt å bytte fly på? Er jo noen steder en slipper sikkerhetskontrollen om en bare skal bytte fly. Endret 29. august 2013 av John-B Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 50 min kan vere knapt ja, men eg har sprinta gjennom Schiphol på ca ein halvtrime frå Europa avdelinga til Asia avdelinga pga. eit forsinka fly. Måtte snike litt i eit par sikkerheitskopntrollar etc for å klare det, så eg vil ikkje anbefale det. Greit å ha ein god time på seg, spesielt om det blir litt forsinkelsar. På den andre side, har du gjennomgåande bilett og det blir forsenkelsar, så blir du nok ombooka på eit seinare fly, og er du heldig blir du oppgradert samtidig. Opplevde det på tur tilbake frå USA for eit par år sidan, då innanlandsflyet frå NY til Detroyt vart forsinka pga dårleg ver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå