Bentein Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Det står tydelig forklart at dine tanker om grunn ikke er aktuelle: Retter den til at det står tydelig forklart hvorfor Steam/Valve mener de ikke er aktuelle. Stor forksjell! Noe som også har blitt tydelig vist i store ban waves tidligere, disse har dog blitt rettet opp i. Ref det som har blitt nevnt om mumblr tidligere i tråden. Men enig i at en slik diskusjon har lite for seg når man ikke har grunnprinsippet for diskusjonen klart. Jeg har uansett vært i kontakt med forbrukerrådet/forbruker Europa, så skal ikke se bort i fra at Steam/Valve etterhvert faktisk blir nødt til å oppgi grunnlaget sitt. Vil selvsagt oppdatere her, da dette kanskje kan gi litt nytt liv i diskusjonen da den nå er ganske meningsløs. Poenget med tråden var vel strengt tatt ikke å diskutere om jeg er skyldig eller ikke da ingen andre enn meg her inne har noe grunnlag for å vite noe om dette, men heller å finne ut om noen andre hadde opplevd noe lignende og hadde noen tips, og samtidig starte en mer prinsipiell diskusjon rundt dette med hvor prisgitt man er operatørens godvilje når man ikke eier, men leier produkter som man gjør via Steam. Har i løpet av denne uken innsett at jeg som forbruker står mye svakere enn jeg liker å tro og har trodd fram til nå.. Endret 31. august 2013 av Bentein Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Vil bare si at jeg har gjort litt research på din SteamID, sett på servere du har vært innom og statistikk rundt din gaming. Ingen replays, reports (som jeg kan finne) eller negativ omtale. Ble litt skremt av å sjekke deg ut, dog. Så at du har 2 av 7 venner som er VACbannet og bestemte meg for å sjekke min egen profil. 13 av mine 101 venner er bannet, og det er for meg skremmende tall. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Virker som mange i denne tråden aldri har opplevd særlig mye urettferdighet; blir vel en erfaring rikere en vakker dag TS: Håper du finner ut av det. Endret 31. august 2013 av Big aim 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Virker som mange i denne tråden aldri har opplevd særlig mye urettferdighet; blir vel en erfaring rikere en vakker dag TS: Håper du finner ut av det. Er vel heller at endel aksepterer at verden er urettferdig og ikke lar det gå inn på seg. Perfekt er den verste finden til godt nok. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Vil bare si at jeg har gjort litt research på din SteamID, sett på servere du har vært innom og statistikk rundt din gaming. Ingen replays, reports (som jeg kan finne) eller negativ omtale. Ble litt skremt av å sjekke deg ut, dog. Så at du har 2 av 7 venner som er VACbannet og bestemte meg for å sjekke min egen profil. 13 av mine 101 venner er bannet, og det er for meg skremmende tall. Hørtes mye ut ja, men skal ærlig innrømme at jeg kun vet hvem en av de to vennene faktisk er, og at jeg ikke ser bort fra at den andre faktisk har jukset, da dette er en person jeg har fjernet fra facebookvennene mine, hvor jeg er litt strengere på hvem som befinner seg enn jeg er på Steam. Så tror mitt utvalg på 7 er for lite til å være statistisk relevant for å si det slik Men at du også har 13 av 101 tyder jo enten på at det er mye juks eller at VAC er ganske triggerhappy. Cred for at du orker å sjekke ut mer nøye forresten! Du har allerede gjort mer research enn jeg har intrykk av at Steam Support har. Og mer info gir også bedre grunnlag for diskusjon rundt dette. Er vel heller at endel aksepterer at verden er urettferdig og ikke lar det gå inn på seg. Perfekt er den verste finden til godt nok. Selv er jeg nok mer en gjennomsnittlig kranglen når jeg opplever noe jeg finner urettferdig ja. Noe mange andre skal være glad for, for er slike kranglefanter som meg som tar mobilreklamasjon til høyesterett og generelt sett går opp løypa og legger lista for hvor godt alle andre forbrukere skal behandles. Liker selv å skille mellom ting jeg kan gjøre noe med og ting totalt utenfor min egen kontroll, sistnevnte er fort glemt selv om det er surt, førstnevnte er jeg nok over snittet kranglete på! Selv om man ikke skal krangle for å krangle, i de fleste tilfeller handler jo ting om misforståelser eller at en bedrift bare har hatt en enkelt udugelig ansatt og ikke om noe som er satt i system. Desverre har denne saken virket som urettferdighet satt i system for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg og Bentein har gått igjennom logger og pratet om og rundt VAC via PM. Min attitude og oppfatning gjennom hele denne tråden har vært at jeg stoler på VAC og at VAC sjeldent gjør feil. Jeg vet ikke hva som har hendt i dette tilfellet, men jeg kan ikke finne noen bevis for at Bentein har cheatet, og etter en god samtale så vil jeg og si at jeg har endret oppfatning til at jeg tror på han. Den energien han har lagt ned i å finne logger uten min oppfordring(der alt han har sagt i tråden blir backet opp + blant annet at han ikke er så flink til å treffe hoder eller over et lavt gjennomsnitt i ferdigheter), jeg har sjekket steamID der jeg har gått gjennom en grundig sjekk iløpet av gårsdagen og idag, uten å finne noen ting. Jeg kan si at han ikke er stemplet som en cheater i mine øyne, da alt sier imot. Hyggelig og voksen kar virker det som, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå