Rolf Hult Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Havørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det er noen nydelige bilder du presenterer for oss her Rolf! Verson en er flott og versjon to enda flottere. Her stemmer det meste. Finner ikke noe å pirke på Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei, Rolf Hult. Jeg har studert og beundret de to "havørnbildene" dine flere ganger ! Positurene er fine, og bekrefter havørnens ry som sterk og utholdende. Jeg har svært beskjeden erfaring på dette området, men antar at avstanden til havørnen må være noen titalls meter. (Korriger meg gjerne !). 400 mm-objektivet (Canon EF 400 mm F. 5,6 L USM ?) tegner skarpt, og detaljer i fjærdrakta kommer godt fram. Dette gjør at man som betrakter av bildene har følelsen av å komme tett på, - noe jeg dessverre sliter litt (mye) med i egne bilder. Jeg håper at du vil presentere flere bilder i samme genre. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Enda et par flott ørnebilder. Utrolig flotte og detaljerte bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg