Joachim_F Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Verden blir mer variert og realistisk. Les hele saken Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Bruker som regel Biomes 'o Plenty for større variasjon, men det er mye bedre om de legger dette inn i selve spillet Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Spiller fortsatt på et kart opprettet med Alpha-generatoren, og jeg skal love deg at det finnes mange kanter rundt omkring på hele serveren. Lenke til kommentar
Kokogal Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Spiller fortsatt på et kart opprettet med Alpha-generatoren, og jeg skal love deg at det finnes mange kanter rundt omkring på hele serveren. Hvorfor går dere ikke bare over med voxelsniper!? Det kan lett fikses på kort tid med "fill" og "smooth" commandsene. Hvis ikke det er din server forstår jeg da, men du burde si ifra, det er så enkelt. Nei nei nei. Jo jo jo. 1 Lenke til kommentar
hkbruvold Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 "MAC/WINDOWS" Og Linux? Minecraft har eksistert for Linux så lenge jeg kan huske. 1 Lenke til kommentar
Softnor Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det blir gøy å se større endringer i Minecraft, har spilt aktivt siden Alpha og har ingen planer om å stoppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå