Tommy Solberg Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Bjønn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nydelig bilde av bjørnen du har fanget her Tommy. Synd det mangler exifdata, det er noe å lære for amatører å lese exif. Lenke til kommentar
Tommy Solberg Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Nydelig bilde av bjørnen du har fanget her Tommy. Synd det mangler exifdata, det er noe å lære for amatører å lese exif. Hei, takk :-) D4 m600 mm på f4 1/250 iso 1250 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei. Når man ser et slikt bilde av en tilsynelatende frisk og harmonisk bjørn i åpent landskap, er det trist å tenke på at vi i tynt befolkede Norge fører en rovdyr- / villdyrpolitikk der man i stor grad har valgt å prioritere økonomiske hensyn framfor artsmangfold. En rekke av våre medskapninger blir definert som skadedyr, og blir desimert i en grad som truer eksistensen på grunn av blant annet innavl. Jeg "ønsker meg" et politisk parti som setter dyrs status og rettigheter på valgprogrammet, og som kan stake ut en ny og mer verdig kurs på dette området ... . Tilbake til Tommy Solbergs foto: Det gjør godt å se et slikt fantastisk bilde !! (Jeg håper fotografen ikke var med i et jaktlag !?) Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Rålekkert Tommy Ang exif. I PS når du saver for web,huk av ALL i boksen der det står methdata...da legger det seg inn automatisk ;) Lenke til kommentar
Tommy Solberg Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Hei. Når man ser et slikt bilde av en tilsynelatende frisk og harmonisk bjørn i åpent landskap, er det trist å tenke på at vi i tynt befolkede Norge fører en rovdyr- / villdyrpolitikk der man i stor grad har valgt å prioritere økonomiske hensyn framfor artsmangfold. En rekke av våre medskapninger blir definert som skadedyr, og blir desimert i en grad som truer eksistensen på grunn av blant annet innavl. Jeg "ønsker meg" et politisk parti som setter dyrs status og rettigheter på valgprogrammet, og som kan stake ut en ny og mer verdig kurs på dette området ... . Tilbake til Tommy Solbergs foto: Det gjør godt å se et slikt fantastisk bilde !! (Jeg håper fotografen ikke var med i et jaktlag !?) Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker helt enig, ikke noe jakt her nei he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg