Joachim_F Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Den populære detektiven vender tilbake i nytt filmspill. Les hele saken Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Gleder meg til dette. Tex Murphy spillene var en stor favoritt når jeg var yngre. Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Endelig! Har savnet Tex. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Tesla Effect ser fantastisk ut! Håper ikke det kommer ut samtidig som Wasteland 2 og/eller Moebius, for da kommer det til å gå rundt i knotten min. 1 Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Dette kommer til å bli ett av de ytterst får spillene jeg kjøper den dagen det blir utgitt. Gleder meg som en unge til julaften! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 satan og jeg gleder meg . har spillt igjennom de 3 spillene i serien. (under a killing moon er min favoritt uten tvil,) men dette ser bra ut. mistenker at jeg blir muligens syk fra jobben når dette kommer ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå