Kurt Lekanger Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 6-tommers Nokia-mobil kan få kraftig firekjerners prosessor.Dette kan være Nokias gigantmobil Lumia 1520 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Morsomt hvordan "lekkasjer" har blitt en viktig del av pr-apparatet før lanseringer i hardwarebransjen de siste åra 1 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg leste nettopp at Windows Phone 8 ikke støtter skjermer med oppløsning høyere enn 720p. I såfall kan det ikke være så mye hold i ryktene. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Jeg leste nettopp at Windows Phone 8 ikke støtter skjermer med oppløsning høyere enn 720p. I såfall kan det ikke være så mye hold i ryktene. GDR3 støtter full hd Endret 29. august 2013 av sindre94 1 Lenke til kommentar
jarsve Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 dette er nok min neste mobil. 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg leste nettopp at Windows Phone 8 ikke støtter skjermer med oppløsning høyere enn 720p. I såfall kan det ikke være så mye hold i ryktene. Som nevnt over her, telefonen blir levert med GDR3 oppdateringen fra Microsoft som åpner for skjermer høyere enn 720p. Antageligvis noe seriøst skal se på. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Når kommer 7-tommeren? og 8-tommeren?, 9, 10 og 12-tommeren? Når blir det naturlig å bruke den som 2-i-1 tv og telefon? Når må man begynne å trene for å orke å drasse rundt på telefonen hele dagen? Kanskje man bare bør sette den i stua og la den være fasttelefon? Trenger man egentlig ringefunksjonen? Kanskje folk flest allerede har et apparat som passer beskrivelsen, tv? Ta det selvsagt med en god dose sarkasme. Sagt på en annen måte tror jeg at armbåndsur-telefonene blir en større suksess jo mer telefonene vokser ut av praktisk telefonisk størrelse. På den andre siden kan nettbrett med ringefunksjon (omtrent som denne 6-tommeren) være en fin kombinasjon med handsfree på øret, forutsatt at man gidder å dra nettbrettet med seg til en hver tid. Egentlig ønsker jeg meg telefon i armbåndsur-størrelse kombinert med avtagbar handsfree og uavhengig nettbrett med wifi og 4G. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Morsomt hvordan "lekkasjer" har blitt en viktig del av pr-apparatet før lanseringer i hardwarebransjen de siste åra De har nok lært av bilbransjen ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 6" ja...det går desverrre bare en vei dette kjøret her. Men flott for folk som må ha det største Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 hadde sånne telefoner enda kommet med android så kunne Nokia blitt noe igjen.. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Blir sannsynligvis min første Nokia telefon. Endelig lanserer de noe jeg har virkelig lyst på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg