TheDoctor Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Halloen godtfolk og mobilkjennere. Måtte i går kveld si farvel til min trofaste HTC Desire HD da, etter rundt 800 fall i gulvet (ja ikke i går, men de siste 3 årene) halve skjermen tok kveld. Har kikka litt på noen telefoner, har dessverre ikke all verden av penger å bruke, så har kikke litt på LG Optimus 4X HD og på HTC One S, ser de ligger rundt 2000 - 2500. Har dere noen syn på disse? eventuelt andre telefoner jeg kan vurdere i denne prisklassen? All hjelp blir satt pris på Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Har brukt One S en stund nå, og det er ganske treg. Ville prøvd å finne meg en telefon med en kjappere prosessor og mer minne. Se om du finner en Galaxy SIII på tilbud/brukt! Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Har brukt One S en stund nå, og det er ganske treg. Ville prøvd å finne meg en telefon med en kjappere prosessor og mer minne. Se om du finner en Galaxy SIII på tilbud/brukt! Ville ikke forventet serlig mye bedre ytelse fra en S III enn One S/4X HD. De skal begge være gode telefoner, men med den ulempen at de ligger an til å ikke bli oppdatert lenger enn til 4.1. Jeg ville nok gått for 4X HD siden den ser ut til å være billigere. SIII ser nå ut til å koste nesten like mye som en nexus 4, og da er valget enkelt. Vær også obs på at nexus 4 har fått redusert pris fra google med 100 dollar. Hvis prisene i norge følger etter skal den ned i under 2500 kroner for 16GB utgaven, og vil da gi overlegent mest for pengene. Endret 29. august 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
poffer Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ville ikke forventet serlig mye bedre ytelse fra en S III enn One S/4X HD. De skal begge være gode telefoner, men med den ulempen at de ligger an til å ikke bli oppdatert lenger enn til 4.1. Jeg ville nok gått for 4X HD siden den ser ut til å være billigere. Har en optimus 4X og SGS3 4G - optimusen er mitt klare førstevalg. Meget god tlf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå