Gå til innhold

[Løst] Ny android, rundt 2 - 2500 kr. 4X HD el. One S?

Anbefalte innlegg

Halloen godtfolk og mobilkjennere.

Måtte i går kveld si farvel til min trofaste HTC Desire HD da, etter rundt 800 fall i gulvet (ja ikke i går, men de siste 3 årene) halve skjermen tok kveld.

Har kikka litt på noen telefoner, har dessverre ikke all verden av penger å bruke, så har kikke litt på LG Optimus 4X HD og på HTC One S, ser de ligger rundt 2000 - 2500. Har dere noen syn på disse? eventuelt andre telefoner jeg kan vurdere i denne prisklassen?

All hjelp blir satt pris på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt One S en stund nå, og det er ganske treg. Ville prøvd å finne meg en telefon med en kjappere prosessor og mer minne. Se om du finner en Galaxy SIII på tilbud/brukt!

Ville ikke forventet serlig mye bedre ytelse fra en S III enn One S/4X HD. De skal begge være gode telefoner, men med den ulempen at de ligger an til å ikke bli oppdatert lenger enn til 4.1. Jeg ville nok gått for 4X HD siden den ser ut til å være billigere.

SIII ser nå ut til å koste nesten like mye som en nexus 4, og da er valget enkelt.

Vær også obs på at nexus 4 har fått redusert pris fra google med 100 dollar. Hvis prisene i norge følger etter skal den ned i under 2500 kroner for 16GB utgaven, og vil da gi overlegent mest for pengene.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Ville ikke forventet serlig mye bedre ytelse fra en S III enn One S/4X HD. De skal begge være gode telefoner, men med den ulempen at de ligger an til å ikke bli oppdatert lenger enn til 4.1. Jeg ville nok gått for 4X HD siden den ser ut til å være billigere.

Har en optimus 4X og SGS3 4G - optimusen er mitt klare førstevalg. Meget god tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...