Arodem Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 240 lisensierte låter og egenkomponert musikk som tilsvarer 20 filmer. Les hele saken Lenke til kommentar
jihn Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kan ikke gjøre noe annet enn å glede seg over dette. Få inn noe postkasse postkasse postkasse så er det om mulig enda bedre. Nei, gleder meg til å se hva rockstar har plukka ut denne gangen. Men vil nok vente til next gen er ute før jeg går til anskaffelse av spillet Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kan ikke gjøre noe annet enn å glede seg over dette. Få inn noe postkasse postkasse postkasse så er det om mulig enda bedre. Nei, gleder meg til å se hva rockstar har plukka ut denne gangen. Men vil nok vente til next gen er ute før jeg går til anskaffelse av spillet Haha! Det hadde vært heeeeerlig med litt RR podcast evt livefeed med P3 (mellom 11:00 og 13:00 selvfølgelig.) Ikke noe er som å gå på killing spree med pottifar som synger "age og aquarius" i Radioen er din Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nå ble jeg gira! Flying lotus slår sjelden feil. Hvis de bare hadde hatt vett til å lansere samtidig på pc. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg har nevnt det før, men sier det igjen. Helt rått at norske Cashmere Cat har blitt plukket ut til å være med på soundtracket. Og det er så sykt fortjent, han er den beste norske produsenten om dagen. http://youtu.be/W3QNCoVa-lc Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg gir blaffen i hvor mange sanger de har, og hvem de har sanger av. All erfaring sier at det bare er en håndfull jeg liker uansett. 240 sanger, der 220 er dritt? Foretrekker de 917 bra sangene jeg har på Spotify. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Så lenge Lazlow har et talk-show bryr jeg meg ikke spesielt mye (eller en metal/rock kanal) Endret 29. august 2013 av Sirius Cobra 1 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 For første gang i serien har Rockstar slengt inn en pop-kanal Hæ? Hva med Flash FM http://gta.wikia.com/Flash_FM (og Flashback FM)? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 All erfaring sier at det bare er en håndfull jeg liker uansett. 240 sanger, der 220 er dritt? Foretrekker de 917 bra sangene jeg har på Spotify. Tipper 900 av dem og er dritt Sier seg selv at R* må sikte forholdsvis bredt, for å finne noe som ihvertfall kan bli spisbart for de fleste. Hadde det vært greit, med støtte for Spotify? Helt klart. Men det blir nok ikke med det første. Er jo uansett bare å kjøre de 917 'bra' sangene dine på repeat på Spotify i bakgrunnen, så får du det akkuratt som du vil. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Geez... alltid en komiker som må prøve seg. Du skjønner vel at jeg har valgt sanger jeg liker? Du kan fint velge dobbelt så mange sanger du liker, om du vil. Det er ikke poenget. Poenget er at jeg kjører Spotify i bakgrunnen, så spillmusikk interesserer meg overhodet ikke. Lenke til kommentar
Wangfu Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kan ikke gjøre noe annet enn å glede seg over dette. Få inn noe postkasse postkasse postkasse så er det om mulig enda bedre. Nei, gleder meg til å se hva rockstar har plukka ut denne gangen. Men vil nok vente til next gen er ute før jeg går til anskaffelse av spillet Nå er det dog ikke sikkert at GTA V kommer på next gen konsoller heller. Regner heller ikke med at det vil komme før noen år etterpå, samme som med San Andreas som dukket opp "nylig" på PS Store. Lenke til kommentar
fRdz Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Woohoo! Musikk er så sykt viktig i GTA. Manglet en del i firern, samt mye annet. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Geez... alltid en komiker som må prøve seg. Du skjønner vel at jeg har valgt sanger jeg liker? Du kan fint velge dobbelt så mange sanger du liker, om du vil. Det er ikke poenget. Poenget er at jeg kjører Spotify i bakgrunnen, så spillmusikk interesserer meg overhodet ikke. Selv om kommentaren du svarer til er rett over deg, så husk at det finnes en svar knapp Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 "Hes driving pretty hard because he is fucked on crack" ;D beste sangen still Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå