Tommyeen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 driver å bygge enda en gamer pc, også tenkte jeg at jeg og en kompis skal kunne sitte på hver sin pc å game multiplayer for eksempel på Bf3, er det bare å koble begge pc til hver sin netttilgang på rutern også e det bare å logge inn på samme server på for eksempel bf3? eller må man lage egen "konto" til den andre gamer pcn på bf3 ? osv osv.. aldri gjort dette før. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Du må jo selfølgelig ha to seperate Origin/battlelog kontoer, men å lenge du har det skal det gå helt fint eller er det bare jeg som missforstår spørsmålet litt her? Ihvertfall, det er bare å koble begge pcene opp til ruteren, og så koble til den samme serveren ja, så er det fritt fram å spille hvor mye dere vil! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nå har jeg aldri testet med BF3, men på CS har dette aldri vært noe problem - om ikke serveren har spesielle restriksjoner mot to tilkoblinger fra samme IP. Typisk noe de kan legge inn for å unngå ghosting. Det er sikkert mindre vanlig på BF3 enn det var/er på CS. Når det kommer til andre spill som bruker P2P (eks. Age of Empires 2 osv), må en av dere være host for at det skal fungere. Det har iallefall vært quick-fix for meg i slike situasjoner. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Du må jo selfølgelig ha to seperate Origin/battlelog kontoer, men å lenge du har det skal det gå helt fint eller er det bare jeg som missforstår spørsmålet litt her? Ihvertfall, det er bare å koble begge pcene opp til ruteren, og så koble til den samme serveren ja, så er det fritt fram å spille hvor mye dere vil! ja det jeg mener, to separate orgin kontoer osv.. men liksom, så trenger ikke koble begge pcn mine opp til noe nettverk opplegg? bare kobler dem til hver sin inngang på internett ruteren å koble opp som normalt liksom ? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 men da må jeg jo laste ned bf3 å betale for ny lisens på den orgins kontoen og... djiiis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå