AnonymDiskusjon Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg gjør rare ting når jeg blir glad eller sur, eller bare gjør det uten at det er noe spessielt.... Og det er at jeg lager små grimaser og gjør gjør litt rare bevegelser med henda mot hodet (Jeg trommer på hodet med fingertuppene... begge henda samtidig) Er dette vanlig? Jeg føler jeg har et lite snev av ADHD? Men jeg er bare usikker på om det er vanlig å gjøre slike ting når jeg vil utrykke meg på noen måte...? Gjør aldri dette når det er mennesker rundt meg, men når jeg sitter alene på rommet så gjør jeg det ofte, mens jeg skrev dette, så gjorde jeg det 4-5 ganger.... Mulig det bare er noen små tvangs tanker... men JEG VET VIRKELIG IKKE, OG JEG HATER DET!!!! Noen som kan noe om dette? FAEN HÆLVETE VERDEN FUCK Anonymous poster hash: f5fbe...8ea Lenke til kommentar
greitdet Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hehe, du er nok helt normal! Jeg danser og himler med øynene når jeg sier noe dumt hvis jeg er med flere mennesker enn en, og jeg er helt frisk, selv om jeg ser ut som om jeg er tilbakestående. Og det å tromme på hodet med begge hendene virker faktisk avslappende på mennesker, så det har nok noe med det å gjøre. Er/var du veldig våken i øyeblikket? Ikke at jeg skal skryte på meg noe, men jeg har et og et halvt semester av en bachelor i psykologi med veldig gode karakterer, så dersom det er noe alvorlig galt med deg, så er du nok for det første ikke klar over det selv og for det andre hadde du nok vært en god del mer utagerende enn som så Jeg snakker for eksempel med meg selv hele tiden, selv når jeg er alene i byen, og tar meg selv i å slå meg selv på lårene konstant når jeg er litt rastløs. Og det er for å utløse energi som ligger i kroppen uten å få utløst seg selv. Du er nok helt normal, hadde du hatt AD/HD hadde det mye vært mer du kunne ramsa opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå