Hans Olav Beck Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Løvsanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Bildet er absolutt verd å vise frem! Det ser ut som den dreier seg mot deg for å se deg. Liker best versjon 1 Det er fint å vise litt miljø, men når det kunn blir ett blad, og serlig om det er lysere en selve objektet "fuglen" så syns jeg det tar oppmersomheten fra hovedobjektet. Versjon 2 har et nydelig lys på fuglen som gjør at den får et flott gylllen skjær. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei, Hans Olav. Løvsangeren er praktfullt gjengitt i begge versjoner, og den står så klart mot den perfekt uskarpe bakgrunnen at jeg lett kan bli lurt til å tro at bildene er tredimensjonale ! Lyskvalitet og farger framhever fuglen, og totalinntrykket er overveldende bra. Fotopoulsen har nevnt at det ene bladet kan ta oppmerksomheten bort fra hovedmotivet. Jeg har ikke hans erfaring og fabelaktige sans for detaljer, så jeg hadde nok ikke reflektert over dette selv, men jeg ser det nå. Det endrer imidlertid ikke totalinntrykket, - bildene er av svært høy kvalitet, og representerer, slik jeg ser det , - en "Tour de Force". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Bildet er absolutt verd å vise frem! Det ser ut som den dreier seg mot deg for å se deg. Liker best versjon 1 Det er fint å vise litt miljø, men når det kunn blir ett blad, og serlig om det er lysere en selve objektet "fuglen" så syns jeg det tar oppmersomheten fra hovedobjektet. Versjon 2 har et nydelig lys på fuglen som gjør at den får et flott gylllen skjær. Mange takk for konstruktiv kritikk fotopoulsen. Jeg sier meg helt enig med deg at det bladet på bilde 2 blir alt for synlig, men det var ikke mulig å klippe det vekk. Persolig så synes jeg også det blir en tanke mye lys. Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Hei, Hans Olav. Løvsangeren er praktfullt gjengitt i begge versjoner, og den står så klart mot den perfekt uskarpe bakgrunnen at jeg lett kan bli lurt til å tro at bildene er tredimensjonale ! Lyskvalitet og farger framhever fuglen, og totalinntrykket er overveldende bra. Fotopoulsen har nevnt at det ene bladet kan ta oppmerksomheten bort fra hovedmotivet. Jeg har ikke hans erfaring og fabelaktige sans for detaljer, så jeg hadde nok ikke reflektert over dette selv, men jeg ser det nå. Det endrer imidlertid ikke totalinntrykket, - bildene er av svært høy kvalitet, og representerer, slik jeg ser det , - en "Tour de Force". Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk igjen for all ros Albert :-) Som jeg svarte fotopoulsen, så må jeg nok si meg enig i at det bladet skulle vært kuttet vekk. Må innrømme at jeg måtte slå opp "Tour de Force", og det jeg leste var jo oppløftende ;-) Mange takk for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg