Gå til innhold

En meget god grunn til å stemme FRP!

Skismøring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen mennesker er virkelig hjernedøde... Skal du stemme på et parti fordi de vil fjerne en lov som det? Patetisk... Folk dør i helsekøene, og du vil ha SPRIT?!

Seriøst. Har mistet troen på menneskeheten for lenge siden, men faen heller, blir skremt av nordmenns naitivitet. :wallbash:

Det er jo en av grunnene til at FRP eksisterer, fordi det finnes så vanvittig mange idioter der ute som faktisk stemmer på slike idiotiske lovforslag som det FRP vil innføre. Jeg har mine tvil om intelligensen i Norge er særlig høy blant befolkningen når folk vil stemme på et parti bare på grunn av deres alkohol politikk. Jeg lurer virkelig på hvordan det er mulig å ha et parti som det i Norge, når vi har kommet så langt..

Ja, det er gøy å erte FRP, men så skal det sies at de legger opp til det selv, igjen og igjen >,,>

Tenker du på at de har en så håpløs politikk, at selv en innvandrer med litt kunnskaper (analfabeter osv) kunne sagt nei, dette er idiotisk?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Noen mennesker er virkelig hjerne døde... Skal du stemme på et parti fordi de vil fjerne en lov som det? Patetisk... Folk dør i helsekøene, og du vil ha SPRIT?!

Seriøst. Har mistet troen på menneskeheten for lenge siden, men faen heller, blir skremt av nordmenns naitivitet. :wallbash:

Det er jo en av grunnene til at FRP eksisterer, fordi det finnes så vanvittig mange idioter der ute som faktisk stemmer på slike idiotiske lovforslag som det FRP vil innføre. Jeg har mine tvil om intelligensen i Norge er særlig høy blant befolkningen når folk vil stemme på et parti bare på grunn av deres alkohol politikk. Jeg lurer virkelig på hvordan det er mulig å ha et parti som det i Norge, når vi har kommet så langt..

ganske sikker på at det er sarkasme, og kun en tråd for å latterliggjøre frp ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

ganske sikker på at det er sarkasme, og kun en tråd for å latterliggjøre frp ;)

Det kan det jo godt være, men de fortjener det som bare. :omg:

Lenke til kommentar

Det er jo en av grunnene til at FRP eksisterer, fordi det finnes så vanvittig mange idioter der ute som faktisk stemmer på slike idiotiske lovforslag som det FRP vil innføre.

Likevel er det opptil 20% av Norges befolkning (avhengig av hvilken undersøkelse man ser på) som stemmer på FrP. Er en av fem "idioter"?
Lenke til kommentar

For FRP er jo det eneste partiet med "idiotiske" lovforslag.

Likevel er det opptil 20% av Norges befolkning (avhengig av hvilken undersøkelse man ser på) som stemmer på FrP. Er en av fem "idioter"?

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil.

Betrand Russell

Lenke til kommentar

Jeg stemmer FRP fordi jeg misliker sosialisme på det sterkeste, det er stammer direkte fra marxismen og likhetene blir stadig flere. (Ja, jeg vet Norge ikke er kommunistisk) Det er ekstremt mange snyltere i Norge og dette er ikke bærekraftig i lengden. Men det jeg misliker alles sterkest er de jævla forbudene til de rødgrønne, de forbyr alt for mye og lar ikke voksne mennesker gjøre som de vil.

Kan også legge til at Arbeiderpartiet har ødelagt Oslo-øst med den enorme innvandringen.

FRP sine ruspolitikk er også langt bedre enn den rødgrønne regjeringen som tror de faktisk kan vinne krigen mot.

La oss innføre Kardemommebyloven - Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil

Stem liberalt!

Endret av The_Rp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei, nei! Dersom du stemmer på et parti fordi dem vil fjerne en liten lov, da er det noe som ikke stemmer.

Jeg sier ikke at FRP ikke har gode poenger, og god politikk (fordi de har en del jeg kan si meg enig i) da det ikke er tilfellet. Jeg sier bare at dersom du stemmer et parti for simple grunner som å få billigere røyk o.l, da er det absolutt noe som ikke stemmer.

Stem liberalt!

Det er akkurat hva jeg gjør. Rødt er liberalt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nei, nei! Dersom du stemmer på et parti fordi dem vil fjerne en liten lov, da er det noe som ikke stemmer.

Jeg sier ikke at FRP ikke har gode poenger, og god politikk (fordi de har en del jeg kan si meg enig i) da det ikke er tilfellet. Jeg sier bare at dersom du stemmer et parti for simple grunner som å få billigere røyk o.l, da er det absolutt noe som ikke stemmer.

Det er akkurat hva jeg gjør. Rødt er liberalt.

Liberalt? Partiet vil rive ned private eiendommer på Oslo Vest med tvang i god kommunistisk stil. http://www.nrk.no/ostlandssendingen/vil-rive-villaer-og-bygge-blokker-1.11071740

De vil innføre en maxgrense på inntekt på 1,5 millioner http://www.na24.no/article3390316.ece#

For og ikke å snakke om denne revolusjonen deres hvor "borgerskapet skal avvæpnes og folket tar kontroll over militærmakta" rødt.no/politikk/prinsipprogram/

Det eneste jeg finner liberalt med Rødt er innvandringspolitikken deres. Ellers minner partiet om en light-versjon av tidligere kommunistregimer. De er allikevel et ubetydelig småparti som aldri vil få makten demokratisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...