Skismøring Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hjemmebrenning er gøy. La spriten flyte! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ja, det er gøy å erte FRP, men så skal det sies at de legger opp til det selv, igjen og igjen >,,> 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Noen mennesker er virkelig hjernedøde... Skal du stemme på et parti fordi de vil fjerne en lov som det? Patetisk... Folk dør i helsekøene, og du vil ha SPRIT?! Seriøst. Har mistet troen på menneskeheten for lenge siden, men faen heller, blir skremt av nordmenns naitivitet. Det er jo en av grunnene til at FRP eksisterer, fordi det finnes så vanvittig mange idioter der ute som faktisk stemmer på slike idiotiske lovforslag som det FRP vil innføre. Jeg har mine tvil om intelligensen i Norge er særlig høy blant befolkningen når folk vil stemme på et parti bare på grunn av deres alkohol politikk. Jeg lurer virkelig på hvordan det er mulig å ha et parti som det i Norge, når vi har kommet så langt.. Ja, det er gøy å erte FRP, men så skal det sies at de legger opp til det selv, igjen og igjen >,,> Tenker du på at de har en så håpløs politikk, at selv en innvandrer med litt kunnskaper (analfabeter osv) kunne sagt nei, dette er idiotisk? Endret 29. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Flyttes til Off-topic. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Noen mennesker er virkelig hjerne døde... Skal du stemme på et parti fordi de vil fjerne en lov som det? Patetisk... Folk dør i helsekøene, og du vil ha SPRIT?! Seriøst. Har mistet troen på menneskeheten for lenge siden, men faen heller, blir skremt av nordmenns naitivitet. Det er jo en av grunnene til at FRP eksisterer, fordi det finnes så vanvittig mange idioter der ute som faktisk stemmer på slike idiotiske lovforslag som det FRP vil innføre. Jeg har mine tvil om intelligensen i Norge er særlig høy blant befolkningen når folk vil stemme på et parti bare på grunn av deres alkohol politikk. Jeg lurer virkelig på hvordan det er mulig å ha et parti som det i Norge, når vi har kommet så langt.. ganske sikker på at det er sarkasme, og kun en tråd for å latterliggjøre frp 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 ganske sikker på at det er sarkasme, og kun en tråd for å latterliggjøre frp Det kan det jo godt være, men de fortjener det som bare. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Ironisk ment ja. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ironisk ment ja. Thank god ^^ 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg er enig med frp i dette lovforslaget, men kommer nok ikke til å stemme frp bare pga dette. 4 Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Jeg brenner ikke for dette forslaget, men jeg er enig i at Norge burde bli mer liberalt. At man kan nyte en six-pack i parken burde være en selvfølge. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 personlig så tenker jeg at alt suger uanz hvem som er i regjering så da kan jeg vel like godt få drukne mine sorger i billig sprit Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Får flytte til Russland tenker jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det er jo en av grunnene til at FRP eksisterer, fordi det finnes så vanvittig mange idioter der ute som faktisk stemmer på slike idiotiske lovforslag som det FRP vil innføre.Likevel er det opptil 20% av Norges befolkning (avhengig av hvilken undersøkelse man ser på) som stemmer på FrP. Er en av fem "idioter"? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Får flytte til Russland tenker jeg. Ja, uansett hvor ille det blir i Norge, reverterer vi nok ikke til diktatur som Russland har gjort. Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 For FRP er jo det eneste partiet med "idiotiske" lovforslag. Likevel er det opptil 20% av Norges befolkning (avhengig av hvilken undersøkelse man ser på) som stemmer på FrP. Er en av fem "idioter"? Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Betrand Russell Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Jeg stemmer FRP fordi jeg misliker sosialisme på det sterkeste, det er stammer direkte fra marxismen og likhetene blir stadig flere. (Ja, jeg vet Norge ikke er kommunistisk) Det er ekstremt mange snyltere i Norge og dette er ikke bærekraftig i lengden. Men det jeg misliker alles sterkest er de jævla forbudene til de rødgrønne, de forbyr alt for mye og lar ikke voksne mennesker gjøre som de vil. Kan også legge til at Arbeiderpartiet har ødelagt Oslo-øst med den enorme innvandringen. FRP sine ruspolitikk er også langt bedre enn den rødgrønne regjeringen som tror de faktisk kan vinne krigen mot. La oss innføre Kardemommebyloven - Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil Stem liberalt! Endret 29. august 2013 av The_Rp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Likevel er det opptil 20% av Norges befolkning (avhengig av hvilken undersøkelse man ser på) som stemmer på FrP. Er en av fem "idioter"? Nei, nei! Dersom du stemmer på et parti fordi dem vil fjerne en liten lov, da er det noe som ikke stemmer. Jeg sier ikke at FRP ikke har gode poenger, og god politikk (fordi de har en del jeg kan si meg enig i) da det ikke er tilfellet. Jeg sier bare at dersom du stemmer et parti for simple grunner som å få billigere røyk o.l, da er det absolutt noe som ikke stemmer. Stem liberalt! Det er akkurat hva jeg gjør. Rødt er liberalt. Endret 29. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 da er jeg enig. men dette gjelder alle partiene. stemme ap fordi "Jens er så pen" Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nei, nei! Dersom du stemmer på et parti fordi dem vil fjerne en liten lov, da er det noe som ikke stemmer. Jeg sier ikke at FRP ikke har gode poenger, og god politikk (fordi de har en del jeg kan si meg enig i) da det ikke er tilfellet. Jeg sier bare at dersom du stemmer et parti for simple grunner som å få billigere røyk o.l, da er det absolutt noe som ikke stemmer. Det er akkurat hva jeg gjør. Rødt er liberalt. Liberalt? Partiet vil rive ned private eiendommer på Oslo Vest med tvang i god kommunistisk stil. http://www.nrk.no/ostlandssendingen/vil-rive-villaer-og-bygge-blokker-1.11071740 De vil innføre en maxgrense på inntekt på 1,5 millioner http://www.na24.no/article3390316.ece# For og ikke å snakke om denne revolusjonen deres hvor "borgerskapet skal avvæpnes og folket tar kontroll over militærmakta" rødt.no/politikk/prinsipprogram/ Det eneste jeg finner liberalt med Rødt er innvandringspolitikken deres. Ellers minner partiet om en light-versjon av tidligere kommunistregimer. De er allikevel et ubetydelig småparti som aldri vil få makten demokratisk. 3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 I Norge så er det mange som stemmer på sak. Har faktisk gjort det selv da jeg sliter med å identifisere meg med noe partiprogram. Og man kan jo heller ikke unnlate å stemme forda blir man jo stemplet som uansvarlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå