_pcs_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 har kjøpt en multicom laptop hvor du må instalere operativsystemet selv, de kunne gjøre det for deg men da kostet det noen hundrelapper ekstra og jeg tenkte at jeg klarte det fint selv. har ikke fått den enda men må ha den klar samme dag spom den kommer så lurer på om jeg må avsette mye tid til dette eller ikke? er det vanskelig eller er det lett? kjøpte win8 og lurer på om det var smart? setter pris på svar Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det er jo bare å slenge inn disken og følge instruskjonene. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) tidsmessig kan det fort gå 3-4 timer med installasjon, da tenker jeg på OS, oppdatering av OS (windows update) og installasjon av alle drivere og grunnleggende programvare man trenger. Endret 28. august 2013 av OC-Freak Lenke til kommentar
_pcs_ Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 3-4 timer? må jeg være til stede da eller? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 For deler av det, ja. Har aldri vært borti at det tar så mye som 3-4 timer med nyere operativsystem dog. PCen trenger heller ikke å være under konstant oppsyn, så du kan fint gjøre andre ting hjemme samtidig. Lenke til kommentar
_pcs_ Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 3-4 timer er nok ikke så langt fra sannheten. Jeg installerte windows 7 på min stasjonære for en ukes tid siden. Det tok 3 timer men jeg satt kun med PCen ca. 10% av den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå