arnsjo Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 katt_1 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nydelig katteportrett av et vakkert dyr Veldig fint uttrykk med det direkte blikket og behagelig bakgrunn. Jeg vet ikke hvor mye du gjør av redigering i etterkant, men jeg synes nok du kunne ha mer å hente ift. oppskarping - dette er jo mye en smaksak, men for min del ville jeg nok like at særlig øynene og snutepartiet trådte enda tydeligere frem. Skal jeg virkelig pirke ville jeg ideelt sett også hatt litt mer i bunnen av bildet. Men uansett - dette er vakkert! Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Den er flott den katten den er nesten som og se min katt den ser veldig stolt ut en nydelig skogskatt. Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Nydelig pus og bilde, ligner på pusen til min mor;) Lenke til kommentar
arnsjo Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Takk for tilbakemeldingene:) Jeg er ening skarpheten er ikke optimal og jeg prøvde egentlig ta det mot en mørker bakgrunn, men jeg likte best dette likevel, mulig jeg kunne/kan fikse litt på dette, jeg har ikke gjort veldig mye med det i ettertid. Men nå er denne katten min heldivis, så får forhåpentligvis et par bilder til av den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg