fugl-lie Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Også et fiskeørnbilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hei, fugl-li. Her har både dyktighet og flaks bidratt til å skape et formidabelt bilde av fiskeørner, - timing'en er "spot-on", til tross for et uventet "innslag" fra øvre høyre bildekant. Eksponering og fokus er perfekt, og fargene svært realistiske, synes jeg. Jeg synes nesten jeg kjenner lukta av granbar og bark ! Flott ! (Jeg skulle ønske jeg kunne ha tatt et slikt bilde !!). Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nydelig! Her har du både vert heldig og dyktig. God fokus og skarphet på fuglen i reiret. Eksponeringen sitter også. Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Takk-takk begge to. Og Albert A.; (Jeg skulle ønske jeg kunne ha tatt et slikt bilde !!). Selvfølgelig kan du også ta et slikt bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg