Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Eller som Gerrard sa: WANKER Kapteinen sin det. ^ ^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Er de helt idioter de i studio? Hvordan kan de ikke si at det er frispark til Jones? Faen meg tragikomisk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Reaksjonen til Skrtel er så pinlig at eg har ikke ord. RvP er knapt borti fyren. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 RvP har en god streak på å slippe unna rødt kort nå.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 RvP har en god streak på å slippe unna rødt kort nå.. Lært av Rooney. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 RvP har en god streak på å slippe unna rødt kort nå..Bare vent, det kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Blir snart utligning. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fyfaen for en trist jævel Moyes er. Mulig Mourinho er uspiselig, men han er hundre ganger manageren enn den bøtta vi har fått. Hvem i huleste helvette stiller en Fergie 11er og tror de kan male magi som skotten? Hvor er Zaha? På hvilken måte bidrar Young utpå her? En Zaha som mister ballen hver gang gir meg mer. Den som plager meg mest er Cleverley. Null presence, bare feige passninger på spillere som er upressa men i dårlig rom. Gir oss NULL bidrag, ingenting, nada niks. Stakkars Carrick Persie rødt kort og ute mot City. Jeg ler når vi møter CIty borte om to uker og det er faktisk et godt fotballag i motsettning til dette middelmådige rælet til Pool. Vi kommer til å bli korsfestet. Mulig en plass utenfor topp fire er det som skal til for å fjerne skylappene hos de som har makten til å utrette noe. Skal vites at vi er på vei dit, som et jævla godstog. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Eneste positive i hele omgangen: mottaket til Giggs, taklinga til Clevz og knuffinga fra RvP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Blir snart utligning. Ja, ligger desverre i lufta. 45min igjen. Herremin, mer nervøs nå enn før kampen. Daniel Sturridge er forøvrig elsk. Ut med Aspas, blir nok litt for svak for en slik kamp. Ikke at benken har så mye power i seg. Takk gud for Moses Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Verste jeg leser her er hvordan enkelte lar seg bite på den falske lidenskapen til Gerrard, som åpenbart er for å huke inn kudos fra lavpanna LFC fans (majoriteten). Etter kampen så ber han om trøya til Persie 6 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Eneste positive i hele omgangen: mottaket til Giggs, taklinga til Clevz og knuffinga fra RvP. Positiv og Giggs i samme setningen uten ordet "ikke"...Ser vi samme kamp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Verste jeg leser her er hvordan enkelte lar seg bite på den falske lidenskapen til Gerrard, som åpenbart er for å huke inn kudos fra lavpanna LFC fans (majoriteten). Etter kampen så ber han om trøya til Persie Tomt for dasspapir i casa del Steven. Endret 1. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Liverpool har vært overraskede gode. Tror faktisk de stikker av med seieren idag. Dommeravgjørelsene har som vanlig vært til stor fordel for Manchester United, men utenom det har jeg ikke mye å klage på. Endret 1. september 2013 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Verste jeg leser her er hvordan enkelte lar seg bite på den falske lidenskapen til Gerrard, som åpenbart er for å huke inn kudos fra lavpanna LFC fans (majoriteten). Etter kampen så ber han om trøya til Persie Er du sur? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Verste jeg leser her er hvordan enkelte lar seg bite på den falske lidenskapen til Gerrard, som åpenbart er for å huke inn kudos fra lavpanna LFC fans (majoriteten). Etter kampen så ber han om trøya til Persie Bullshit. Han har sagt at han aldri vil ha en United-drakt i sitt hjem, og hvis han bytter drakt med Persie så er det fordi han skal bruke det som dritepapir. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tipper dog det er en del Chelsea-drakter i Casa del Steven. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Man Utd har i alle fall ikke dommeren mot seg. 2 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvem ryker først: Carrick, Cleverley eller Van Persie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå