IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Skrtel hjalp heldigvis ikke til. Stakkaren måtte jo ha 5-6 støtteskritt Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 At school, Van Persie was one of the most misbehaved children and was excluded from class almost daily. http://en.wikipedia.org/wiki/Robin_van_Persie 3 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvor er Zaha egentlig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 At school, Van Persie was one of the most misbehaved children and was excluded from class almost daily. Du føler du kan identifisere deg man han her tenker eg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Giggs, Young, Valencia og Snipes samtidig på banen på Anfield. Good game, Moyes. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hehe digger trynet på Gerrard når han slenger drit til Persie der! Det var priceless. Gerrard er en elskbar spiller. 3 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Om den omgangen hadde hatt 10 min til tror jeg noen hadde fått det røde kortet. Uansett fint for kampen at vi fremdeles er 11 mot 11. YNWA! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Artig førsteomgang. Gerrard gjør 2-0 i andreomgang, mens Cleverly eller RvP blir utvist. Book it! 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Gerrard burde vel fokusere på å holde de to hundene sine i midtforsvaret i bånd, ikke slenge gloser rundt om. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Forventer å se Nani inn for en sløv Young eller Giggs. Må ha noen med teknikk utpå der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 RvP er en cunt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Skal ærlig innrømme at en liten del av meg håpet at vi omsider skulle få inn en som innså at midtbanen er ræva og at Young og Giggs ikke er gode nok for United når Fergie ga seg. Ja, kanskje en som til og med ville spille en mer moderne form for fotball. Den gang ei. Dette er så jævla trist, og det verste er at vi har fire måneder igjen av spillere som ikke er gode nok for nedrykkskandidatene en gang som spiller hver jævla kamp på midtbanen, for nye midtbanespillere har ingen hørt om på United. Same old shit. Skyt meg. Endret 1. september 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Daniel Agger! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 RvP er en cunt. Eller som Gerrard sa: WANKER 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 RVP kan dra dit hvor peppern' gror. Håper han får rødt. Idioti å fucke med Skrtel, alle vet jo han er en farlig pitbull. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Deilig førsteomgang, United drar på seg en drøss av gule kort grunnet frustrasjon. Vi spiller jo elendig i andreomganger, så vi blir overkjørt og United vinner solid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Håper virkelig ikke den der jævla mexicanere-Erten kommer inn på banen. Hans målteft skremmer meg. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Skal ærlig innrømme at en liten del av meg håpet at vi omsider skulle få inn en som innså at midtbanen er ræva og at Young og Giggs ikke er gode nok for United når Fergie ga seg. Ja, kanskje en som til og med ville spille en mer moderne form for fotball. Den gang ei. Dette er så jævla trist, og det verste er at vi har fire måneder igjen av spillere som ikke er gode nok for nedrykkskandidatene en gang som spiller hver jævla kamp på midtbanen, for nye midtbanespillere har ingen hørt om på United. Same old shit. Skyt meg. In Glazer, Woodward and Moyes we trust! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fyfaen for en trist jævel Moyes er. Mulig Mourinho er uspiselig, men han er hundre ganger manageren enn den bøtta vi har fått. Hvem i huleste helvette stiller en Fergie 11er og tror de kan male magi som skotten? Hvor er Zaha? På hvilken måte bidrar Young utpå her? En Zaha som mister ballen hver gang gir meg mer. Den som plager meg mest er Cleverley. Null presence, bare feige passninger på spillere som er upressa men i dårlig rom. Gir oss NULL bidrag, ingenting, nada niks. Stakkars Carrick Persie rødt kort og ute mot City. Jeg ler når vi møter CIty borte om to uker og det er faktisk et godt fotballag i motsettning til dette middelmådige rælet til Pool. Vi kommer til å bli korsfestet. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 RVP kan dra dit hvor peppern' gror. Håper han får rødt. Idioti å fucke med Skrtel, alle vet jo han er en farlig pitbull. Eeh, "ok", alle så jo det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå