IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Regner med Moyes gjør NOE i pausen. For dette er jo helt på trynet. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Denne kampen skriker etter Kagawa. Åja, skadet ja. Men vi har masse middelmådigheter å sette innpå! Endret 1. september 2013 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 RvP blir et skikkelig rasshøl i blant han óg. Det har han vært så lenge jeg kan huske. 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Ut med Giggs og Young i pausen pls..... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Ut med Giggs og Young i pausen pls..... Giggs må jo spille, viktig å ha treghet og rutine utpå der Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Visste at Giggs og Cleverly ikke er gode nok for United, men WOW. Så elendige. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Moyes må virkelig ha et eller annet hat mot Kagawa, forstår virkelig ikke hvorfor han blir benket Nevermind, han er ikke engang reserve. Jeg SPYR Endret 1. september 2013 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) SKJERPINGS!! Ro deg ned for faen. EDIT: Haha, hvor lett er Skrtel da? Måtte ta 5-6 skritt bakover pga det RvP gjorde? HAHAHA tosk. Endret 1. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Moden oppførsel av en 30 åring, haha. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Giggs og young. Herregud. Gi meg morten berre isteden. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 SKJERPINGS!! Ro deg ned for faen. Personlig hadde jeg sikkert fått rødt for lengst Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Føler Kagawa virkelig kunne vært forskjellen i denne omgangen. RvP må få seg en kald dusj i pausen. Han er litt for heit. Men skrtl og Gerrard er jo usmakelig i situasjonen. Det var ingen dytt. Endret 1. september 2013 av JohnRichard Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Trodde nesten Skrtel skulle falle over ende der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Lol. Rvp klager på albue. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Heftig dytt på RvP der. Skrtel måtte jo ha 3-4 støtteskritt. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 For en kjedelig omgang, lite sjanser til begge lagene. Cirka 50-50 i ballinnehav. Eneste vi kan kladre dommeren for (United) er vel angrepet han ødelegger, kortene er greie. Young og Giggs til strykkarakter, de andre veldig, veldig svake. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Personlig hadde jeg sikkert fått rødt for lengst Heh, eg også Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 DETTE ER ELSKBART!!! SOM GODE GAMLE DAGER!!! Mer rivalisering, vær så snill! Noen røde kort til begge lagene vil være moro Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Hva feiler det RvP? Har kort og driver allikevel med skurkestreker!! Tror han har godt av at det ble blåst til pause. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Hehe digger trynet på Gerrard når han slenger drit til Persie der! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå