Snurreleif Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Kagawa er ikke på benken engang. Satt på benken forrige gang til tross for at han var "unfit". Hva er det nå? Blitt enda mer unfit? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Bortsett fra van Persie blir jeg ikke spesielt skremt av laget til United. Har trua, men er redd van Persie vil leke seg med Skrtel. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Moyes er krem. cft&corey: lol Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Fyfaen Moyes jævla patetisk lagoppstilling. Burde da faen meg starte med Zaha isteden for Young hvertfall. Pokker altså. Endret 1. september 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Ingen kan si at vi ikke har fått kontiunitet med Moyes. Maken til drittoppstilling skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Satt på benken forrige gang til tross for at han var "unfit". Hva er det nå? Blitt enda mer unfit? På Twitter så sies det at han ikke er 100 % fit ja. Ingen journalister som sier at han er skadet. Merkelig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Liverpool 2- manchester utd 0 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Noen som fortsatt lurer på hvorfor Moyes aldri har vunnet på Anfield? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) På Twitter så sies det at han ikke er 100 % fit ja. Ingen journalister som sier at han er skadet. Merkelig. Tror Man United må ta ett oppgjør med trener-staben om spillerne deres får dårligere og dårligere form for hver trening! Endret 1. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Noen som fortsatt lurer på hvorfor Moyes aldri har vunnet på Anfield? Fordi han aldri har spilt der med Man Utd. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Er det en kamp Liverpool MÅ vinne, er det denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Sturridge har bursdag, synes manchester united skal respektere det og la Liverpool vinne. Endret 1. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Hvorfor er ikke Zaha på benken? Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Liverpool 1-3 Manchester United Sturridge for Liverpool, van Persie x3 for United. Hvorfor får ikke Zaha spilletid i Premier League? Endret 1. september 2013 av VH7 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Får dessverre ikke sett kampen, men Liverpool er jo ikke lenger et av de store lagene i England. Sånn bør det være gode muligheter for å ta med seg tre poeng tilbake til Manchester - MEN slike kamper lever sitt eget liv, og jeg er enda ikke helt overbevist av Moyes. Jeg setter pengene mine på uavgjort - 2-2 eller 3-3 i dag. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Liverpool 1-3 Manchester United Sturridge for Liverpool, van Persie x3 for United. Hvorfor får ikke Zaha spilletid i Premier League? Lurer på det samme.. Han var jo tråsalt vår beste i pre-season sammen med Lingard. Synes det er synd at Moyes kjører rutine isteden for talent. Gjorde vel det samme i Everton om jeg ikke husker feil. Zaha er et enormt talent som fortjener MYE mer spilletid. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Kjenner nervene nå. Er veldig fornøyd med 1 poeng idag! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Idag burde Young og Giggs spille tidenes kamp ellers får de faen meg vike plass for zaha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Klar for kamp. Come on, get in!YNWA! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 YNWA!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå