knipsolini Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Seieren blir ikke mindre deilig når United-supportere blir så vanvittige grinete. Greit at det var et bittert tap for dere, men nå er det på tide at dere (du) finner noe konstruktivt å komme med. 5 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Har prøvd å diskutere konstruktivt, men er umulig å diskutere med dere. Får kun tåpelige tilbakemeldinger, er som å være i en jævla barnehage. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Er dere saklig, så er vi saklig.Selvfølelig litt ''erting'' blir det jo rett etter kampen. Men såppas må dere(og vi når Lfc taper) tåle.Vises enkelte ganger at United-campen ikke tåler motgang. Flink til å gi piss, men dårlig til å ta imot piss. Endret 1. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Ser poenget ditt, og er til en viss grad helt enig. Kan ofte oppleves slik at man ikke tåler å få litt dritt i mot seg, jeg kan garantert arrestere meg selv på det til tider. Det er vel heller postene som inneholder ting som ikke har noen fot i virkeligheten som virkelig provoserer meg, og det er jo kanskje derfor de blir postet også, for å provosere. Men men, sånn er det. Til next time. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Selvfølgelig blir slikt postet når brukerene ser hvor sinte\sure ''motcampen'' ble etter kampen. Name of the game. '''Lett, fortjent, oppskriftmessig'' er ord du bare må regne med å få høre etter HVER enste kamp fra motcampen. Enten det er fra Liverpool,united,arsenal,tottenham eller chelsea-seier det er snakk om. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Denne gangen er det nå vitterlig kun et fåtall liverpool folk her inne som har vært bajaser. Og da regner eg selvsagt ikke med kloffsk, siden hans væremåte er blitt mer en tradisjon enn irriterende. Hadde nesten blitt skuffet hvis det ikke var sånn. Utenom det er det jo for det meste bitre arsenal fans og de sedvanlige folkene fra chelsea som opprettholder den gode stemningen her i tråden. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 TOP OF THE LEAGUE! TOP OF THE LEAGUE! TOP OF THE LEAGUE! UNITED RYKKER NEEEED! UNITED RYKKER NEEEED! UNITED RYKKER NEEEED! UNITED RYKKER NEEEED! 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Du var da ikke en av de nevnte All. Ingen som bryr seg om deg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Ikke vær lei deg! Eg meinte det!!! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 E-Bølle! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Kan ikke dere to bare skaffe dere et rom og få det overstått. 2 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Must see: Footage of Jordan Henderson leaving Anfield after yesterday's win 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Kan ikke dere to bare skaffe dere et rom og få det overstått. Påtide at du trekker deg ut i frisk luft nå. Ny dag og nye signeringer! Endret 2. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Påtide at du trekker deg ut i frisk luft nå. Ny dag og nye signeringer! Forsatt bitter etter tapet i går, ja. Herlig å se at dere/du tar det tungt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Hvis det er noen her som burde skaffe seg et rom, så er det dere to tror jeg. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Faen... jeg vil helst slippe å være i et rom sammen en sutrekjerring, please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå